Beantwoord

Bestelling en levering GSM

  • 24 October 2021
  • 10 reacties
  • 514 Bekeken

R4WEBSHOP012170932

Deze bestelling staat in ‘mijn proximus’ als ‘voltooid’, maar ik heb niets ontvangen. Bij het afhaalpunt was een LEGE doos toegekomen. Vrijdag 21/10 contact genomen met klantendienst, werd voortdurend zeer lange periodes in wacht gezet, uiteindelijk alle gegevens doorgegeven zodat Proximus klacht kan indienen bij BPost, daarna werd de verbinding verbroken.

De GSM is ergens in de ketting van BPost gestolen, dit is een zaak tussen Proximus en BPost, ik als klant heb recht om wat ik besteld en betaald heb te ontvangen.

Concreet: ik zou graag weten of mij een nieuw toestel zal toegestuurd worden, of (indien niet beschikbaar) mij het geld zal worden terugbetaald.

icon

Beste antwoord door tina.b 25 October 2021, 10:32

Bekijk origineel

10 reacties

  • 3 maanden geleden werd hier nog een ongeveer zelfde verhaal gepost ook met Bpost.

Goedemiddag,

Ik heb vorige week een Iphone 11 online besteld samen met een nieuw abonnement bij Proximus. Ik heb ervoor gekozen om het pakket te laten leveren in bpost Brugge (niet aan huis). Maandag na het werk ga ik naar Bpost om mijn pakket op te halen. Toen de werknemer mij het pakket gaf zei hij "oei dat weegt precies niet veel".  Ik had hem vooraf verteld dat het om een telefoon ging. Toen ik het pakket in mijn handen had was het inderdaad alsof er niets inzit. Ik wou geen risico's nemen dus ik opende het pakketje in Bpost zelf en er zat inderdaad niets in (behalve de bestelbon). Het was duidelijk dat het pakket geopend was. De onderkant had doorzichtig plakband terwijl de bovenkant dicht was gemaakt met bruin duct tape. Dit viel de werknemer ook op. 

De werknemer in Bpost kon weinig doen. Hij vertelde mij dat ik naar het kantoor van Bpost moest bellen. Dit deed ik. De persoon aan de lijn was behulpzaam en heeft alles genoteerd. Hij raadde mij aan om naar Proximus te bellen. De communicatie met Proximus verliep minder vlot. Ik kreeg te horen dat Proximus mij via e-mail een document zal sturen (nog niets ontvangen) die ik moet invullen en vervolgens zou ik ook bpost een brief moeten opsturen? 

Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik kocht een nieuwe telefoon omdat die van mij niet meer werkt. Ik heb geen idee hoe lang dit zal duren en ik heb dringend een telefoon nodig. Dit gaat om iets kostelijk en ik voel mij machteloos. 

  • Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
    Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".
    In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
    Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  
  • NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Reputatie 7
Badge +3

@AndreaVP 

aangezien je al mails hebt gestuurd en er dossiers zijn opgemaakt, gaan we geen nieuw dossier opstarten

We gaan wel iemand zoeken om dit verder af te handelen en officieel klacht in te dienen bij bpost

De aangewezen dossierbeheerder zal contact met je opnemen.

Excuses voor het ongemak.  We volgen dit verder op.

Vriendelijke groeten

Tina

Bedankt Tina om dit in gang te steken, na 5 dagen contact gehad met dossierbeheerder, vandaag nieuw toestel ontvangen.

Beste.

ik heb geen track and trace code ontvangen voor mijn bestelling R00000034013416939

Reputatie 7
Badge +3

@nourae 

zie antwoord onder ander topic...

@nourae

zie antwoord onder ander topic…

→ https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/bestelling-levering-gsm-52144?postid=699306#post699306

 

Als ik woensdag mijn telefoon besteld heb hoelang zou dit dan duren voor ik hem heb? Er staat telkens 2 werkdagen dus vandaag? Er veranderd niks al 3 dagen staat er dat ze het aan het inpakken zijn. 
 

mvg Maaike 

Als ik woensdag mijn telefoon besteld heb hoelang zou dit dan duren voor ik hem heb? Er staat telkens 2 werkdagen dus vandaag? Er veranderd niks al 3 dagen staat er dat ze het aan het inpakken zijn. 
 

mvg Maaike 

Welke heb je besteld?

want er zijn leveringsproblemen met de iPhone’s 😅

De nieuwe iPhone 15.. 

 

De nieuwe iPhone 15.. 

 

Er zijn nog heel veel pre-orders van de 15 die wachten op hun nieuwe telefoon. Waaronder in zelf

Ik vrees dat u in het zelfde schuitje zit en wel nog even (korter dan de pre-orders) moet wachten…

Reageer