Vraag

Bestelling en levering

  • 16 September 2019
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Opgepast als je iets besteld bij proximus. De levertijd is onbepaald en heel lang. Heb een nieuw vast toestel besteld bij proximus Kuurne, nu reeds 7 dagen geleden 10/09/2019 bestelbonnummer 2019-000248 en nog steeds geen spoor daarvan. Bij navraag in diezelfde winkel weten ze het niet en willen ze ook geen navraag doen, antwoord: wachten meneer we verwittigen je als het er is. Ondertussen betaal ik wel abonnement maar heb ik geen vaste telefoon gezien mijn andere telefoon reeds 8 dagen defect is. Waarvoor dank Proximus, zal in het vervolg 2 keer nadenken of ik klant blijf of niet.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag johan.gantois,
Bestellingen dat in de winkel zijn gebeurd kunnen we via dit kanaal helaas niet terugvinden. Je zal hiervoor even moeten gaan informeren in de shop zelf.
Mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Antonella

Reageer