bestelling en gsm levering

  • 19 January 2022
  • 19 reacties
  • 209 Bekeken

Beste,

Ik begin hier stillaan mijn geduld te verliezen. Ik ben het beu dat er dingen worden beloofd, maar dat je een eeuwigheid moet wachten en er nog steeds niets is gebeurd. Ik bestelde begin januari een iphone 13 Pro sierra bleu met abonnement. Ik betaalde deze iphone meteen waarna er mij een bericht kwam dat deze woensdag 12januari zou geleverd worden. Ik telefoneerde 11 januari om zeker te zijn dat alles goed was en de dae aan de telefoon verzekerde mij dat mijn gsm de volgende dag zou geleverd worden. Ik kocht vervolgens hoesjes, screenprotectors,… op zeker te zijn dat alles inorde is voor als de gsm toekomt. Echter kreeg ik woensdag een sms dat wegens uitzonderlijke drukte mijn oevering iets later zou zijn. Donderdag geen verdere reactie + mijn status binnen de app van bpost bleef op voorbereiding binnen proximus staan. Contact opgenomen en hier zeiden ze we openen een case (49999390) voor u die binnen de 48h wordt behandeld. Zaterdag nog steeds geen telefoon dus zelf contact opgenomen. Hier vertelde men mij dat mijn gsm inderdaad niet is verstuurd en dat deze ook niet meer in stock is. Hoe kan het zijn dat ik een telefoon reseveer en betaal maar dat deze dan niet meer voorraadig is. Is dit zen manier om mensen dan toch een abonnement aan te smeren/extra kosten te laten betalen? Maandag eindelijk telefoon in verband met mijn case. Papieren ingevuld met hierin dat ik graag een nieuwe zending met mijn iphone zou ontvangen. Hier geen verdere reactie op. Dinsdag en vandaag woensdag zie ik op de website dat de iphone 13 PRO sierra blue weer beschikbaar/in voorraad is. Echter ik heb nog steeds geen nieuwe mail en of leveringsdocument van bpost ontvangen. Ik heb al meermaals contact proberen op te nemen dinsdag en ook al vandaag met de persoon die mijn case behandeld, maar telkens tevergeefs. Ik ga ervanuit dat als er een nieuwe levering is bij jullie dat ik als eerste in de lijn sta om de gsm te onvangen. Ik hoop hier eindelijk gehoor te krijgen + hoop vandaag nog een melding te krijgen dat de gsm vandaag opnieuw wordt verstuurd alvorens hij weer uit voorraad is.

groeten Kelly Hanicq 


19 reacties

@KellyHa Ik heb de bevoegde dienst juist mail gestuurd met uw bericht erbij.Dan kan het nodige gedaan worden.Groetjes,Joel

Bedankt voor de hulp😊

Reputatie 7
Badge +2

@KellyHa Ik heb de bevoegde dienst juist mail gestuurd met uw bericht erbij.Dan kan het nodige gedaan worden.Groetjes,Joel

@KellyHa Volgens dossier 50011532 is er alvast een nieuwe levering aangemaakt.Van zodra er een toestel beschikbaar is zal dit zo spoedig mogelijk geleverd worden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

Hey Joël,

volgens de website zijn er toestellen beschikbaar, Vandaar mijn vraag. Ik heb nu al heel lang moeten wachten en er is me beloofd dat wanneer er een nieuwe levering is er ook eindelijk 1 voor mij zou zijn. Ik hoop dan ook dat de beloftes vanuit proximus worden waargemaakt en dat bij de levering die nu online staat (en dus nog niet uitverkocht is) er 1 wordt opgestuurd naar mij.

mvg Kelly 

Reputatie 7
Badge +2

@KellyHa Volgens dossier 50011532 is er alvast een nieuwe levering aangemaakt.Van zodra er een toestel beschikbaar is zal dit zo spoedig mogelijk geleverd worden.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.

@KellyHa

jouw dossierbeheerder heeft gevraagd om een toestel te reserveren zo gauw er een nieuwe levering binnenkomt.

Jammer genoeg kan ik er geen timing bijgeven, enkel dat er wel regelmatig nieuwe voorraden binnenkomen. Fingers crossed…

groeten

Tina

Hey @tina.b ,

was net op de website aan het kijken en zag dat ernij stond dat ze in voorraad zijn. Hopelijk wil dit zeggen dat er 1 voor mij is en zo snel mogelijk wordt opgestuurd?

groeten Kelly

Reputatie 7
Badge +2

@Ilve Ik heb Kim een mail gestuurd met de vraag om u hierover terug te contacteren.Dossier is 50008940.Het order zou telkens verworpen worden.Men is aan het nakijken wat hier de reden van is.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Wederom wordt me verteld terug te bellen naar 02 201 39 90 en WEDEROM krijg ik een automatisch bericht?! De bestelling zou GEANNULEERD zijn?! Met wat zijn jullie bezig Proximus?! 

@tina.b nog enige update voor mij? Ik zie dat jullie het gevraagde toestel inmiddels weer op voorraad hebben in de webshop dus dan moet het toch ook lukken mij m’n bestelling te bezorgen, lijkt me...?

Er werd me trouwens door een medewerker (Kim) verteld dat ik haar kon terugbellen op het nummer waarmee zij mij belde… Als ik daar naar bel, krijg ik een automatische boodschap, is dat jullie idee van klantenservice…? 

@KellyHa

jouw dossierbeheerder heeft gevraagd om een toestel te reserveren zo gauw er een nieuwe levering binnenkomt.

Jammer genoeg kan ik er geen timing bijgeven, enkel dat er wel regelmatig nieuwe voorraden binnenkomen. Fingers crossed…

groeten

Tina

Hey tina.b

Heel fijn om te horen dat de GSM binnekort eindelijk naar me toe komt😊. Hopelijk is er snel een nieuwe levering van de sierra blue kleur. Ik hou het zeker mee in de gaten. Bedankt voor de feedback.

 

gr. kelly

Reputatie 7
Badge +2

@KellyHa 

jouw dossierbeheerder heeft gevraagd om een toestel te reserveren zo gauw er een nieuwe levering binnenkomt.

Jammer genoeg kan ik er geen timing bijgeven, enkel dat er wel regelmatig nieuwe voorraden binnenkomen. Fingers crossed…

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@Ilve 

dossier is in onderzoek, momenteel is er niet meer info… 

het duurt steeds eer er resultaten zijn

Er is alleszins een track en trace code voor bpost met vermelding gewicht etc :

als er bij ons geen verzending was klaargemaakt, is er ook geen T&T nodig? 

Bpost heeft hiervan nog geen dossier of klacht ontvangen en geeft aan dit van de afzender nodig te hebben. ook hier:  bpost is ook een groot bedrijf en niet alle diensten weten precies wat er aan de hand is en doorstroming verloopt niet zo snel...

wij zijn hier tussenpersoon en kunnen niet meer doen dan pushen naar achterliggende diensten, wat we ook hele tijd doen :-(

nogmaals excuses

groeten

Tina

 

@tina.b wederom een standaard antwoord en een herhaling van het voorgaande. Bpost geeft aan nog niet eens iets van jullie te hebben vernomen… Tijd om jullie verantwoordelijkheid te nemen in dit dossier!!

Reputatie 7
Badge +2

@KellyHa 

k heb nog eens alles doorgestuurd naar de dossierbeheerder

ze wachten inderdaad op info van de transporteur (bpost), excuses…

 

@Ilve 

ook voor jou is er een dossier in onderzoek, met dezelfde acties…

de dossierbeheerder moet ook jou informeren als er meer concrete info is.

Excuses voor het ongemak.  Dit hebben we niet gewild.

Groeten

Tina

Kelly, jij na de reactie van Tina 5 dagen geleden nog iets vernomen?

Hey Ilve,

Ik heb zelf contact opgenomen met de persoon die mijn dossier behandeld (diezelfde namiddag als mijn bericht hier).  Ze zei dat ik moest wachten tot vandaag, want het duurt 7dagen voor de post reageerd. Vandaag mail gestuurd met de vraag naar stand van zaken, maar jammer genoeg nog steeds geen antwoord ontvangen. Hoe kan het dat een gsm niet verstuurd wordt die wel betaald is? Je kan toch geen gsm’s verkopen die niet in stock zijn? Als er een probleem is bij bpost, waarom hebben ze mij da tijdens mijn 2de telefoon gezegd dat ze niets konden terugvinden binnen proximus en dat mijn gsm dus nooit is verstuurd geweest of aangekomen bij bpost. Gewoon een fout toegeven en een nieuwe gsm opsturen en het probleem is opgelost lijkt mij. 

Hey Ilve,

Kelly, jij na de reactie van Tina 5 dagen geleden nog iets vernomen?

FYI: indien nog niet gebeurd best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit verder na te trekken van zodra ze hier de draad opnemen.  

Hier gelijkaardig verhaal, op 6/01 toestel met aanpassing (verhoging) abonnement besteld. R4WEBSHOP013006902, gelijk online betaald, toestel ging op 11/01 geleverd worden, maar tracking bpost beweegt niet meer sinds 10/01.

Contactpersoon (Proximus) die me een formulier bezorgde, waarin ik aangeef de telefoon niet in mijn bezit te hebben, laat niet meer van zich horen.

Bpost heeft hiervan nog geen dossier of klacht ontvangen en geeft aan dit van de afzender nodig te hebben.

Klantendienst van Proximus lijkt me dus aan het lijntje te houden, wanneer mag ik eindelijk mijn reeds betaalde toestel in ontvangst nemen?? 

Reputatie 7
Badge +2

@KellyHa 

Beste,

excuses dat het zo lang duurt

Ik heb deze info toegevoegd aan het dossier dat in behandeling is en gevraagd snel te reageren

Ik hoop dat ze dat ook effectief doen!  We duimen alvast.

groeten

Tina

Reageer