Hallo,
Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe.
Mijn klantnummer is 622******
Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub?
Alvast bedankt!
Hallo,
Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe.
Mijn klantnummer is 622******
Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub?
Alvast bedankt!
Een bestelnummer moet beginnen met ECA1 of R4WEBSHOP. Dat zou normaal gezien in een mail moeten staan die je ontvangen hebt na jouw bestelling.
met je vraag en de link mee naar je post hier meesturen, namelijk:
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/bestelling-annuleren-49971
Hi Martin,
Dank voor je antwoord. Als ik via de herroepingsformulier probeer ontvang ik foutboodschap “de ingevulde gegevens zijn ongeldig” terwijl ik het bestelnummer gewoon kopieer uit MyProximus haal…
Maar merk ook dat er dit staat “Geldig voor de terugbetaling van online bestelde en betaalde toestellen zonder abonnement of waardebonnen conform het herroepingsrecht van 14 kalenderdagen.” .Ik heb nog niets betaald, ik wens gewoon de installatie te annuleren.
Op de prox site vind je bvb dit :
herroepingsformulier:
https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/
bijkomende info:
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.