Vraag

bestelling annuleren

  • 26 maart 2020
  • 7 reacties
  • 192 Bekeken

Hallo,

 

Ik zou graag bestelling R000000110000EFH8J willen annuleren. Maar vind niet hoe.

Mijn klantnummer is 622******

 

Kunnen jullie mij hier verder mee helpen aub?

Alvast bedankt!


This topic has been closed for comments

7 reacties

Op de prox site vind je bvb dit :

herroepingsformulier:

https://www.proximus.be/nl/resources/cdn/apps/aftersales/index.asw.process.html#/

bijkomende info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_order_trouble_dispute/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/niet-tevreden-met-uw-online-aankoop.html

Hi Martin,

 

Dank voor je antwoord. Als ik via de herroepingsformulier probeer ontvang ik foutboodschap “de ingevulde gegevens zijn ongeldig” terwijl ik het bestelnummer gewoon kopieer uit MyProximus haal…

Maar merk ook dat er dit staat “Geldig voor de terugbetaling van online bestelde en betaalde toestellen zonder abonnement of waardebonnen conform het herroepingsrecht van 14 kalenderdagen.” .Ik heb nog niets betaald, ik wens gewoon de installatie te annuleren.

dan wacht je best tot iemand van het proximus forum team hier reageert en je hierbij verder helpt.

@MariaC Je zou ook kunnen een privébericht sturen aan een proximus medewerker bv klik hier

met je vraag en de link mee naar je post hier meesturen, namelijk: 
https://nl.forum.proximus.be/afspraken-leveringen-47/bestelling-annuleren-49971

Reputatie 6
Badge +2

Een bestelnummer moet beginnen met ECA1 of  R4WEBSHOP. Dat zou normaal gezien in een mail moeten staan die je ontvangen hebt na jouw bestelling.

Reputatie 7
Badge +3

@MariaC Het nodige werd gedaan voor de annulatie van het order. Groetjes, Antonella

@AntonellaD hartelijk bedankt!