Vraag

bestelling annuleren

  • 30 August 2019
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Ik heb 20.08 een telefoon met abo besteld.
Meerdere keren contact opgenomen maar geen deftig anwtoord gekregen.

28.08 wordt ik opgebeld door een PX medewerker om te zeggen dat mijn bestelling geannuleerd is omdat mijn identiteit niet bevestigd kon worden(?) En de vriendelijke man aan de telefoon had me dan aangeraden om zelf naar de shop te gaan want daar kunnen ze uw pas inscannen etc.
Dus ik ga diezelfde dag naar de PX shop in de buurt.. Allemaal goed en wel na een dikke 35minuten was het mijn beurt. (Er was een Jong Koppel voor mij, that's it)
Ik leg alles uit en de medewerker (ik noem geen namen omwille van privacyredenen) zei me dat we ineens een aanvraag kunnen doen. Ik natuurlijk superblij 😃 blijkt er in dat contract te staan dat het 5 tot 30 dagen kan duren voordat alles goedgekeurd kan worden... ik was het beu.

Gisteren Ben ik naar de orange shop gegaan het heeft welgeteld 17minuten geduurd en ik had mijn gewenste telefoon met abo (iets duurder maar je betaald natuurlijk extra voor de snelle en erg vriendelijke service)
Dus bij deze mag u de bestelling van mij, een Samsung a70 met abo annuleren. Met vriendelijke groetjes,
Ex-klant.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Uw eerste order is geannuleerd en zal niet meer doorlopen.
Mvg, Koen
Het tweede order mag eveneens geannuleerd worden.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een dossier (42896272) opgemaakt voor de bevoegde dienst met de vraag het laatste order nog te annuleren.
Mvg, Koen

Reageer