Vraag

bestelling abonnement met iPhone 11 - R4WEBSHOP007548984


Op 3 jun bestelling gedaan.

We zijn nu meer dan 1 week verder en status staat nog altijd op “je pakket wordt klaargemaakt”. Wat is er aan de hand? Waarom duurt dit zolang.

 

Groeten,

Paul

   

13 reacties

TUI: Iemand van Proximus zelf kan je maandag hier meer details over geven als ze terug langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@wijzegrijze kan u de klantgegevens aanvullen in uw profiel.Ook een ordernummer moest u deze hebben.Dan kunnen we het nodige nakijken voor u. Groetjes,Joel

@Joel M dit is ondertussen gebeurd.

   
Reputatie 7
Badge +3

@wijzegrijze Deze aanvraag is volledig geannuleerd wegens ID niet bewezen.ID zou vervallen zijn geweest.Dat zie ik bij de commentaar staan.Misschien per ongeluk de verkeerde doorgegeven.In dit geval moet u de aanvraag terug volledig opnieuw doen. Groetjes,Joel

@Joel M  ik had inderdaad een oude ID doorgestuurd. Maar dat heb ik dadelijk rechtgezet. Als de aanvraag volledig geannuleerd werd, waarom werd dan 1) de status van de bestelling niet aangepast 2) ik niet verwittigd?

Ik zal de aanvraag (dwz bestelling van abonnement en gsm) opnieuw doen.

 

Groeten,

Paul

 

   

@Joel M ik heb een nieuwe bestelling willen doen. maar dat lukt niet, waarschijnlijk omdat die vorige bestelling nog niet volledig verwijderd is. Kan dit asap nagezien worden?

     
Reputatie 7
Badge +3

@wijzegrijze De aanvraag is volledig geannuleerd.U zou dus gewoon een nieuwe aanvraag kunnen doen.Krijgt u een bepaalde foutmelding.Groetjes,Joel

@Joel M 

onderstaande foutmelding krijg ik steeds opnieuw ( 20 minuten geleden)

     

 @Joel M 

foutmelding:

“momenteel kan je geen gecombineerd aanbod smartphone & abonnement online bestellen. We verwijderen het uit je winkelmandje”

 

 

     

foutmelding:

“je kan momenteel geen gecombineerd aanbod smartphone en abonnement online bestellen. winkelkarretje wordt leeggemaakt”.

 

     
Reputatie 7
Badge +3

@wijzegrijze Ik laat de bestelling opnieuw inleiden door onze commerciële dienst. Je zal hiervan een bevestiging ontvangen per mail. Groetjes, Antonella

Verkeerd toestel besteld 12 in plaats van 13 telefonisch rechtgezet maar ik blijf dit resultaat behouden :

 

Momenteel kan je geen gecombineerd aanbod smartphone & abonnement online bestellen. We verwijderen het uit je winkelmandje.

Reputatie 7
Badge +3

@tito  Heb je al eens cookies en surfgeschiedenis verwijderd of geprobeerd via een andere browser? Indien de foutmelding blijft verschijnen kan ik je laten contacteren door een collega van de commerciële dienst die de bestelling in orde zal maken. Ben je bereikbaar op het gsm-nummer met 992 achteraan dat ik terugvind in je profiel? Groetjes, Antonella

Reageer