Vraag

Besteling

  • 4 June 2019
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

Beste ik wens een iphone te bestellen en deze te laten leveren maar volgens jullie gegevens komt mijn oud adres als afleveradres en niet het nieuwe waar ik nu bijna 1 jaar woon 😞 wat nu ?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Hey Sven
kan je je gegevens aanvullen op jouw profiel?
Dan kan ik eens kijken wat er gaande is.
groetjes
Samantha
beste is aangevuld, het rare van heel de zaak is vroegere woonde ik in bredene bijna nu een jaar geleden naar eernegem verhuist en toch blijft my myproximus oud adres geven.
Hey Sven
Ik zie dat het officieel adres pas op 5/6 werd aangepast.
En daarom vermoed ik dat dit de reden is waarom MyProximus nog altijd het oude adres geeft.
Het factuur adres stond wel correct op Eernegem.
Dit zou moeten doorstromen naar MyProximus, maar kan wel zijn dat dit pas volledig in orde is als er een nieuwe factuur verschijnt.

Ik vind ook MyProximus profielen terug eentje op een proximus e-mail adres en dan eentje op het info e-mail adres van de zaak.
Moeten beide profielen behouden worden?
ja beide dienen behouden te worden
Hey Sven
Zou je nog eens kunnen proberen de bestelling te doen?
Ondertussen zou het adres correct doorgestroomd moeten zijn.
Hou je me op de hoogte?
nog steeds hetzelfde
okay, ik neem het verder op.
Ik houd je op de hoogte.