Vraag

beschadiging kabel dringend

  • 9 September 2022
  • 8 reacties
  • 565 Bekeken

Bij werken uitgevoerd door de firma Lamote in opdracht van Fluvius is een proximuskabel beschadigd voor onze deur (Vlaanderenstraat 13, Roeselare). dit gebeurde op maandag 5 september (dus 4 dagen geleden). Dit zou reeds tweemaal gemeld zijn via de app door de uitvoerende firma, maar tot op heden nog niet hersteld. Kan dit dringend gebeuren aangezien wij internet nodig hebben voor werk en school.


8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Wulleman kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het langs deze kant ook melden.

Dit zou nu  moeten in orde zijn

Ik bedoel het klantennummer, na 6 dagen nog altijd geen internet

@Wulleman, Ter info: hier komt niemand langs tijdens het weekend/feestdagen, die van Proximus zelf is.

Schitterend, dus maandag wordt dit opgelost? Na 8 dagen zonder dienstverlening hoop ik dat jullie dit in orde brengen, de kinderen krijgen problemen in school doordat ze al een week geen internet hebben en wij kunnen al een week niet meer van thuis uit werken

geniet van jullie weekend

Reputatie 7
Badge +4

@Wulleman Dit is reeds doorgegeven naar onze lassers. Ik heb gratis data toegevoegd aan het GSM-nr dat met 0495 begint zodat u deze in tussentijd kan gebruiken als hotspot. Onze excuses voor het ongemak. 

Beste, probleem is ondertussen zelf opgelost, dus geen interventie meer nodig

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Wulleman 

dat is goed dat alles terug werkt, echter zijn je metingen nog niet optimaal.

ik zal de afspraak hierom toch laten staan. 

 

Groeten

Geert

Reageer