Vraag

Beschadiging kabel_dringend

  • 9 May 2022
  • 8 reacties
  • 1246 Bekeken

Beste,

 

Blijkbaar is de kabel buiten in de straat beschadigd van Proximus en kunnen we niets aansluiten.

Ik krijg te horen dat ik wel zal opgebeld worden voor een afspraak die dan ergens over een week zal zijn. Maar ik heb vandaag een oplossing nodig!

Telefonisch is het al een ramp geweest, van kastje naar de muur en een heel onvriendelijke mevrouw van de klantendienst Proximus die me meermaals heeft beledigd. Graag asap een hersteldienst die kabel komt maken buiten.

Het gaat over de Jules Vandenbemptlaan te Heverlee.

Is er hier uberhaupt al een ticket voor kabelbeschadiging binnengekomen? En zo ja, kan er snel iemand voor langskomen, want wij kunnen momenteel niet werken.

Bedankt

Anouck Delaere
 
 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Anouckd Vul je jouw klantnummer aan in jouw profielinstellingen hier op het forum zodat ik dit voor jou kan nakijken? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd 

Momenteel heb ik nog geen klantennummer want we zijn pas verhuisd. In het vorige huis hadden we Scarlet maar de kabebreuk in de straat die moet gemaakt worden is van Proximus. Maar ik geraak nergens door omdat ik momenteel geen klant ben bij Proximus. PS Ik ben wel klant voor mijn mobiele telefonie (Klantenrekening: 25******).

Het probleem is dat er 2 spelers zijn die kabels in de straat beheren, Proximus en Telenet. En Telenet staat binnen de 2u in de straat voor kabelbreuk op te lossen. Bij Proximus is er gewoon geen doorkomen aan om al maar een afspraak vast te leggen.

Er is ons door een installateur meegegeven dat de kabelbreuk aan Proximus is doorgegeven, op de Jules Vandenbemptlaan, Heverlee. En dat wij gingen gecontacteerd worden door Proximus, maar niets? En onmogelijk om jullie hierover te bereiken. Namen: Laurens C, Anouck D. Telefoonnummers 0495****** en 0498******.

Er moet toch ergens iets in de systemen staat omtrent die kabelbreuk? En wanneer gaat dit opgelost worden? Anders vrees ik dat ik moet overschakelen naar Telenet.

@Anouckd

TIP: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht  op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen.

Reputatie 7
Badge +3

@Anouckd Heb je in de nieuwe woning een aansluiting gevraagd bij Proximus of bij Scarlet? Indien bij Scarlet, dien je verder contact op te nemen met Scarlet aangezien wij hierover niets kunnen nakijken. Indien bij Proximus, dan heb je een ordernummer moeten ontvangen bij de aanvraag. Groetjes, Antonella

PS: ik wis de privégegevens uit het bericht

Maar de kabelbreuk is van Proximus, zij en dus jullie gingen me contacteren voor dit te repareren. Scarlet kan hier niet in helpen (ook al zijn ze onderdeel van Proximus) want zij herstellen de kabel niet in de straat.

Reputatie 7
Badge +3

@Anouckd Ook al is de kabel eigendom van Proximus, als de aanvraag tot aansluiting bij Scarlet is gebeurd, is het ook bij Scarlet dat dit moet worden gemeld en intern moet worden doorgestuurd ter herstelling. Groetjes, Antonella

De schade is dan ook gemeld door Scarlet en is intern doorgestuurd ter herstelling. Ik ging nu telefoon van Proximus voor een afspraak. Maar ik hoor niks, en er is niemand hiervoor te bereiken.

Scarlet zegt dat het nu bij Proximus zit om te te contacteren en te helpen en Proximus stuurt me telkens terug naar Scarlet??? Maar de schade is gemeld en nu moet Proximus me contacteren. Wat een circus is dit toch.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Anouckd Het klopt niet dat iemand van Proximus jou moet contacteren. Je zal altijd in naam van Scarlet worden gecontacteerd voor een afspraak, ook al werken de techniekers zowel voor Proximus als voor Scarlet. Het is de technische dispatching van Scarlet die dit in handen heeft. Mijn excuses, maar Proximus zal niets voor jou kunnen betekenen. Groetjes, Antonella

Reageer