Beantwoord

beschadiging kabel

  • 25 October 2019
  • 6 reacties
  • 3270 Bekeken

Beste,
Wegens werken door fluvius is onze kabel beschadigd en hebben wij geen internet en tv. Fluvius heeft jullie hiervan gisteren op de hoogte gebracht. De kabel was niet ingedekt en zat niet op diepte dus Fluvius treft geen schuld. Er komt pas maandag een technieker langs, dit is echt veel te laat!

En een technieker zal ons niet kunnen helpen aangezien de kabel buiten op straat moet hersteld worden. Er zou beter een lasser komen en liefst nog vandaag! 
 

Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost raken? 
telefonisch worden we van het kastje naar de muur gestuurd.

 

Jens De Clercq 

customer id: 621048796

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 25 October 2019, 08:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Jens, 

 

Bedankt voor je berichtje. Ik zie de storing op maandag inderdaad staan met een technieker tussen 8-12u.
Maar graag wil ik even iets verduidelijken. Ik weet niet of u deze afspraak heeft gemaakt of dat een technieker van Fluvius voor dit nummer heeft gebeld, maar er is geen ticket voor kabelbeschadiging binnengekomen.

Ikzelf heb deze voor u gemaakt nu: case 7822620 

Ik heb doorgegeven dat dit dringend is.

Fluvius zegt dat ze dit gisteren doorgegeven hebben. Wij hebben dan s avonds gebeld voor een afspraak nochtans hebben we gezegd dat de kabel beschadigd is. 

Maar bedankt om ons te helpen, hopelijk wordt het snel opgelost. 

Reputatie 7
Badge +4

Jens

 

Ik duim oprecht met je mee! Ik heb je case geescaleerd naar de lasdienst. 

Fijne dag nog! 

Beste 

Door een graafwerken in onze thuisgang de internet kabel was afgesneden. 

Vanaf zaterdag hebben wij geen internet en tv.

Gsm :0487622675

Fariborz Shahrokhzadeh 

Ter info: Als ze niet meer moesten reageren hier van proximus zelf ,  deze avond nog,  dan zou je eens kunnen proberen te bellen naar de helpdesk 0800 22 800, al is het daar wel tegenwoordig soms lang wachten om iemand aan de lijn te krijgen!

Reputatie 7
Badge +4

Beste 

Door een graafwerken in onze thuisgang de internet kabel was afgesneden. 

Vanaf zaterdag hebben wij geen internet en tv.

Gsm :0487622675

Fariborz Shahrokhzadeh 


hi, ik zie dt je hiervoor morgen al een afspraak hebt met onze techniekers

Reageer