Alweer een afspraak niet nagekomen

  • 26 March 2019
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Vandaag 26/03/2019 stond er een verhuis gepland tussen 8 en 12u30.
Spijtig dat deze afspraakuren zo ruim zijn. Men moet dus 4u thuis aanwezig zijn, verlof nemen, tijd maken om deze installatie die eigenlijk iedereen gewoon zelf kan doen. Gewoon enkele kabels aansluiten en bam gedaan. Jammer dat afspraken bij telecomproviders nooit of toch zeer zelden worden gerespecteerd. Bij Orange krijgen klanten een vergoeding van 10 euro als de technieker niet is komen opdagen. Misschien is dit iets om van te leren?

Ok tuurlijk we zijn allemaal mensen en er kan altijd iets tussen een afspraak komen.
Maar kan dit dan niet eens gemeld worden?

Zeer spijtig dat dit telkens keer op keer gebeurd en voor mij is dit dan ook een reden om van provider te veranderen (waarschijnlijk ligt hier niemand van wakker).

Adios, Proximus, you will not be missed!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik vind het wel jammer dat je dit zo ervaren hebt.

Het is heel moeilijk om bij installaties op voorhand een concrete inplanning te doen : we weten immers nooit 100% zeker wat een installateur tegenkomt : een bijkomend technisch defect kan voor oponthoud zorgen en zo valt een hele reeks afspraken in het water ?

Als we nog iets voor je moeten opvolgen, mag je ons via een privébericht contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Tina
Alle uitvluchten zijn goed om u eigen medewerkers goed te praten
Beste,

Ik vind het wel jammer dat je dit zo ervaren hebt.

Het is heel moeilijk om bij installaties op voorhand een concrete inplanning te doen : we weten immers nooit 100% zeker wat een installateur tegenkomt : een bijkomend technisch defect kan voor oponthoud zorgen en zo valt een hele reeks afspraken in het water ?

Als we nog iets voor je moeten opvolgen, mag je ons via een privébericht contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Tina


Vandaag werd plots een nieuwe afspraak vast gelegd. Niet eens voor gebeld maar kreeg een sms hiervoor. Dus ik heb zogezegd geen andere keuze dan verplicht verlof te nemen en opnieuw een hele dag moeten wachten op een technieker. Als ik niet aanwezeig ben krijg ik een boete van 100 euro volgens de voorwaarden van Proximus....

Ik heb helemaal geen afspraak gevraagd!
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Dan kan u best contact opnemen met het gratis nummer 0800 22800 om de afspraak te annuleren en een andere datum vast te leggen.

Groetjes,Joel

Reageer