Vraag

Al klant? Verhuis je producten in een paar klikken. De praktijk is anders

  • 12 January 2022
  • 12 reacties
  • 148 Bekeken

Ik probeer een verhuis te regelen maar dat valt niet mee. “Al klant? Verhuis je producten in een paar klikken” maar dat blijkt niet te kloppen want dan krijg ik “Wij kunnen je bestelling niet online verwerken”. De chat is leuk maar werkt niet. Messenger? Een robot geeft copy&paste antwoorden en dan “geef me door” met een wachttijd van 5 min maar ik blijf maar wachten. Een gewone mail versturen? Blijkbaar is dat er niet meer bij. M’n klantennummer: Klantnummer 620685055. Kan er iemand van de klantendienst mij contacteren? Bij voorkeur mail of telefonisch om de verhuis te regelen.


12 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten ivm je probleem.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

De wachttijd van 5 minuten blijkt eerder 12 uur te zijn, maar vooruit.

Gevolg? Ik heb Epic Combo Fiber met Mobiel aan €79,99

Nieuw voorstel dat ik krijg?

Verhuiskosten zijn €O met Epic Combo maar bij staat er €59

Aangezien er op mijn nieuw adres (een centrumstad, ik woon nu in een kleine gemeente en heb al 4 jaar Fiber...) geen Fiber is mijn nieuwe prijs (voor mindere kwaliteit) nu maandelijks €119.43

Kan iemand me dat eens uitleggen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JanXXX ik maak dossier 50033923 om dit na te kijken. Ik hou je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Dag Heidi, ik heb inmiddels (5 verschillende mensen of zo, over een periode van dagen) het volgende vernomen….

Er staat inderdaad een fout in jou offerte De verhuis kosten zullen inderdaad niet worden aangerekend.


Door jou verzonden
Graag bevestiging daarvan, plus bevestiging dat de maandelijkse kost hetzelfde zal zijn, nl. 79,99 ipv 120. Al zal de snelheid veel minder zijn.


Proximus
De e-mail is verstuurd. Kan ik je verder nog met iets helpen?


Door jou verzonden
Dat is geen bevestiging van de prijzen specifiek met mijn verhuis . Dat is gewoon algemene reclame met de bevestiging dat de verhuis met Epic combo gratis is. Dat weet ik al.

Proximus
Laat ons de eerste aanrekening afwachten. Maar dat is inderdaad ook wat ik kan sturen en dat we als de € 59 wordt aangerekend dat we deze dan sowieso kunnen crediteren.


Door jou verzonden
Maar jij bevestigd nu dat die €59 er niet zal bij zijn en de maandelijkse bijdrage hetzelfde zal zijn nl. €79,99?

Proximus
Klopt inderdaad. Dus laat ons de eerste aanrekening afwachten op het nieuwe adres.


Door jou verzonden
OK Isabelle, prima. Bedankt.


Proximus
Graag gedaan. Kan ik je verder nog met iets van dienst zijn?


Door jou verzonden
Nee, voorlopig niet. Dank.

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @JanXXX  via dossier 50033923 zal @HeidiE jou verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Neem ik de Proximus-toestellen mee?
Ja, verhuis alle Proximus-toestellen en hun bekabeling mee.

xxx

Vroeger was het alles laten hangen, nu alles mee? Ik dacht enkel de modum. Moest de rest ook mee? Nu: Fiber, waar ik ga: GEEN Fiber. Dus, moet onderstaande allemaal mee? Dank.

 

Als je op je nieuw adres geen fiber hebt zou het ook geen zin hebben van de “fiber modem” en de “fiber intro” mee te nemen dus als je de bbox en zijn netadapter mee neemt zal dit volstaan, tenzij de forummedewerkers het anders beweren.

Het enige wat ik nu meeneem is dat doosje bij de TV (bbox box met adapter?). Al de rest staat op die foto, in de tellerkast. Dus er moet niks mee wat op de foto staat.

 

in de tellerkast zie ik volgens je foto toch  een zwarte BBOX3 hangen bovenaan dus wat er bij de tv staat is mss een wifibridge of een booster dan ? die moet je dan ook meenemen met zijn voedingsadapter.

Wel OK, dan neem ik die BBOX3 mee. Bij de TV had je een bakje met als opschrift: TV decoder VS Compact full ins. 

ach ja natuurlijk de TV decoder zelf die moet je zeker ook meenemen met zijn netadapter  en de hdmi kabel om aan je tv aan te sluiten dan op je nieuw adres.

Reputatie 7
Badge +3

@JanXXX zoals @Martin al aanhaalde , bbox en decoder meenemen samen met de netadapter, hdmi kabel afstandsbediening.Groetjes,Joel

Reageer