Vraag

al een week geen TV of internet!!!!!

  • 11 November 2022
  • 11 reacties
  • 182 Bekeken

  • Apprentice
  • 12 reacties

Ik zit al een hele tijd zonder internet of TV!!!!!!!!!! Al zeker een week, en niemand die me op de hoogte houdt>!@!@!!!!

 

Eerst bel ik naar Support en zeg hun dat er iets mis is met het signaal, ze vragen nota bene nog of er een ladder nodig is en zullen een technieker sturen.

 

En dan sturen ze TOCH een BINNENtechnieker, die ziet al direct dat er binnen niks scheelt. JAH! Dat wisten we al! Wat we nodig hebben is een buitenlasser!

 

Blijkt uiteindelijk dat Proximus een fout heeft gemaakt en een aansluiting via gevel moet vervangen door een aansluiting via kelder.

Een week later komt er een ploeg om de verbinding in de kelder aan te leggen (maar zonder mij op hoogte te houden)!

 

Maar er is mij NIETS gezegd! Intussen moet ik geld uitgeven aan een 4G verbinding!!

 

En Proximus vertikt het me op de hoogte te brengen!!!!!!!

 

Dit ruikt naar bewuste mushroom management: hou de klant zo lang mogelijk in het duister!!!!!!!!

 

Alles lijkt erop te wijzen dat hier vergissingen zijn begaan door Proximus.

 

Destijds wou Proximus me al glasvezel door de strot duwen (ik beschrijf het zo want toen ik vroeg of ze in ruil ook iets aan de server software gingen doen, zeiden ze direct JA maar ik WIST dat dit technisch niet kon).

Proximus is GENE VETTE! Het lijkt alsof telecom een vuile, keiharde wereld is.

 


11 reacties

Vandaag komen er twee techniekers langs om te horen wat er scheelt.

Gelukkig, want ik ben ziek thuis! Ze waren al eens langsgeweest…

Blijkt dat Proximus mijn GSM nummer niet heeft. Staat nochtans wel in mijn profiel op https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Account__/

 

En email? Werkt nog altijd goed, ik heb al 10 euro moeten uitgeven aan extra data. Plus minstens twee weken zonder service aan 60 euro per maand : momenteel mag Proximus me 30+10 = 40 euro terugbetalen!

 

 

En ook de contactinformatie in mijn profiel alhier werd duidelijk niet gebruikt, een mens vraagt zich af wat het nut van zo’n forum is.

 

In elk geval, de stilte rond deze topic doet denken: heeft Proximus deze topic verborgen, doen ze alsof huh neus bloeden, of wat?

O, en ook de emails naar ***@proximus.com komen blijkbaar in de spam terecht! Ze sturen u wel een vriendelijke email, maar dat had net zo goed een “no-reply@proximus” kunnen geweest zijn.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@axd Allereerst onze excuses voor het ongemak. 

Alsook wil ik je laten weten dat niet iedereen van onze medewerkers toegang heeft tot het forum dus ook niet tot uw contactgegevens in je profiel. 

Wij kunnen dus ook niet zien welke gegevens jij hebt ingegeven in je MyProximus account. 

Zijn de techniekers ondertussen al ter plaatse geweest? Zoja hebben ze je probleem kunnen oplossen? 

Wat nut heeft dit forum als de medewerkers geen toegang hebben tot de essentiele informatie?

 

En neen, mijn profiel heb ik vandaag NIET aangepast. Die zit er al een tijdje in!
 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@axd Ik zie dat er een afspraak staat met een technieker op woensdag 30/11 in de voormiddag.

ja, nu zie ik dat ook!!!!!!!
en daar staat ook mijn email adres!!!!!!!

en ik heb daar GEEEEEEEEN EMAIL VAN GEHAD!!!!!!

 

ik ga niet elke dag in mijn Proximus account kijken, ook al omdat ik moet opletten met mijn data verbruik!
 

ANYWAY, IK BEN ***WEG***. ben al dit gepruts GRONDIG BEU.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@axd Is er iemand ter plaatse gekomen?

geen idee, ik moest werken en wist niet eens dat er iemand ging langs komen!

idem als de twee vorige bezoeken: de eerste keer was er niemand, de tweede keer was ik ziek thuis, en toen zeiden ze dat ze mijn GSM nummer niet hadden!

dit is toch geklungel van de bovenste plank!

ik ben sowieso weg, dit kan niet meer!

 

Reputatie 7
Badge +3

@axd 

We zouden je graag willen verder helpen en zorgen dat dit in orde komt.

Kan je mij een dag geven van 05/12 tot 10/12 wanneer er zéker iemand bij je kan langskomen.

 

Onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.

 

Geert

 

 

Te laat. Ik ben overgestapt.

 

Proximus had dit VEEEL EERDER moeten doen. En niet via dit forum.

 

En wetende dat ik in principe geen internet heb, bleef alleen de telefoon over om me te bereiken. Maar ja, wie denkt daar nu aan...

 

We zijn in het stadium gekomen waarin Proximus me zal aanwrijven dat ik niet tijdig heb verwittigd. Dat ze mijn GSM niet hadden. De miserie zal nog een hele tijd aanslepen.

 

Ter herinnering: ik zit al een MAAND zonder internet/tv.

 

Reageer