Vraag

al bijna 2 weken geen tv/ interner!

  • 12 January 2023
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Al bijna 2 weken geen internet/tv!

2 techniekers geweest  de 04/01 en 09/01

moet nu wachten op een lasser. Wanneer weet ik niet.

krijg gratis data op m’n gsm, maar ben daar niets mee. Woon in een app in centrum Antwerpen  en binnen ontvang ik niets met m’n gsm.

onze zoon in de blok, en niks internet enz.

kan iemand aub dit asap in orde brengen aub?

 


4 reacties

Ik wil u de moed niet afpakken maar die lasser moet eerst bij mij langskomen. Ik wacht al sinds 22/09/2022

Reputatie 7
Badge +3

@NicVos Klachtendossier 51757146 is hiervoor opgemaakt en in behandeling genomen.De dossierbeheerder gaat het onderzoeken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast dat het veel langner duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Miguels Vanaf 16/01/2023 gaat het in orde komen met de internet 4G Router..Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

 

@Miguels Vanaf 16/01/2023 gaat het in orde komen met de internet 4G Router..Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

 

Idd het internet wel, heeft mij bloed zweet en tranen gekost, 2 dagen voor rond bellen bij Proximus.

hopelijk komt er snel een lasser. Heb maar paar dagen kunnen genieten van fiber . En toen viel alles uit!

ben al meer dan 12 jaar klant bij Proximus. Op dit adres. Ik had nooit mogen overgaan op fiber. 
ervoor hier nooit problemen gehad.

Ik betaal meer dan 2000 euro per jaar aan Proximus en zo moeten wachten

Reageer