Vraag

Afspraken Proximus geen afspraken


Reputatie 1

1 )Eerst : dossier 20349102

Medio juni, online bij verhuis volledige overschakeling gevraagd van Orange naar Proximus.

Na talloze telefoons met de klantendienst , urenlang wachten aan de telefoon, heb ik het order geannuleerd op advies van een medewerker van de klantendienst. Waarom?

Meerdere keren tegenstrijdige info gekregen van de medewerkers van de klantendienst : u hebt een afspraak, neen u hebt geen afspraak, jawel, maar neen.

Meerdere keren is er beloofd terug te bellen, geen enkele keer gebeurd.

Uiteindelijk toch een afspraak, bevestigd via email en sms : op donderdag voor de lasser maar niemand daagde op, en op vrijdag want dan kwamen ze met twee maar niemand daagde op. Twee dagen verlof genomen voor niets, als je belt zijn ze onderweg. 

Is er iemand die het wel weet, ik twijfel.

Dus dat order dan maar geannuleerd en vol goeie moed beginnen we opnieuw.

2)Klant 620178***. Nieuw order op zaterdag 11 juli in Proximus shop. Aankoop verloopt vlot.

Gisteren 13 juli, begint het spelletje opnieuw. U hebt een afspraak, neen zegt iemand anders, ja zegt een derde medewerker van de klientendienst.

Gisteren om13.30 hr dan maar geprobeerd via de chat , eerste reactie via de chat kwam vandaag rond de middag na zowat 24 uur .... Neen u hebt toch geen afspraak, en ik kan er geen maken, maar email gestuurd naar die dienst, er zal snel een antwoord komen…..Ik wacht nog steeds.

 

Conclusie :

1)onbekwame medewerkers op de klantendienst, anders zouden ze elkaar niet voortdurend tegenspreken.

2)onbeleefde medewerkers : meedere keren beloofd terug te bellen, niemand doet het

3)men is niet geinteresserd in zijn klienten, anders zouden we zo niet worden behandeld

 

Maar koppig als ik ben, wil ik een Proximus fiber aansluiting in mijn nieuwe woning. Ook al zit ik intussen al weken zonder internet en TV.

 


66 reacties

Ter info: heb je al gecheckt op adres van je nieuwe woning of er fiber ligt /mogelijk is om aan te sluiten op fiber

https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_checktool/particulieren/r-orphans/fiber-tot-in-je-woning/komt-fiber-naar-je-toe.html

Reputatie 1

Jouw antwoord heeft niets geholpen. Het is Proximus zelf, die me verteld heeft dat er fiber ligt. 

En ik heb nog altijd geen afspraak gekregen, onbegrijpelijk!! 

@Latha Van de Veire Was enkel ter info zodat je kon zien of er al fiber voorzien was door Proximus

Het zal waarschijnlijk voor morgen zijn als hier iemand van proximus zelf de draad opneemt en de achterliggende diensten terug bereikbaar zijn, zodat ze je verder meer info kunnen verstrekken.

Reputatie 1

Ik heb bij de eerste bestelling dagen moeten wachten op een afspraak, en toen de afspraak er uiteindelijk was, kwam niemand opdagen !!! 

Bij de nieuwe bestelling wacht ik al sedert gisteren voormiddag, dus weeral twee dagen, wie kan me dat uitleggen? 

Ja, dat zal alleen iemand van Proximus zelf kunnen, door morgen de achterliggende verantwoordelijke diensten te raadplegen voor meer details en uitleg i.v.m. je vraag omtrent je bestelling.

Reputatie 1

En gaat iemand van Proximus dat morgen opnemen? 

Volgens ik hier al een tijd ervaring heb met de proximus medewerkers op het forum zullen ze wel reageren en verder informatie opvragen bij de bevoegde verantwoordelijke dienst. 

NB: Voor alle duidelijkheid ik ben wel niet van Proximus zelf maar wel een actief forumlid.

Reputatie 1

Ik wacht nog altijd op een reactie, van eender wie bij Proximus. 

Ik heb nog altijd geen afspraak. 

Deze morgen wel een e-mailtje van Proximus gekregen, waarom ik nog geen afspraak heb gemaakt. 

KAFKA!!!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire 

excuses, ik zie het order ingeleid en vraag aan de betrokken collega’s om dit na te kijken en je op de hoogte te houden.

groetjes,

Tina

Reputatie 1

Beste, hoe het komt weet ik niet, maar deze middag kreeg ik via e-mail plots twee afspraken. (dit is geen grap) 

Een afspraak voor maandag 20 juli, 

EN een afspraak voor zondag 26 juli. 

Nu weet ik echt niet wat ik daarmee moet ontvangen. Ik durf de klanten dienst niet bellen, want die annuleren dan misschien alles en staan we weer even ver.

Kan iemand me helpen aub. Alvast dank. 

Reputatie 6
Badge +2

Laat die van 20  juli maar komen. Als het probleem dan opgelost is kun je nog bellen om die van 26 juli af te zeggen. Op een zondag dat is raar.

@Latha Van de Veire 

Morgen kan iemand van de proximus medewerker de planning laten nakijken op welke datum de afspraak daadwerkelijk zal doorgaan.

Reputatie 6
Badge +3

Het zijn 2 verschillende ploegen die moeten komen namelijk de lasploeg voor de fiberkabel en de technieker om nadien de binneninstallatie te doen. Dus dat kan perfect zijn dat die op 2 verschillende dagen langskomen. De echte bevestiging zal je morgen wel krijgen.

Inderdaad morgen wordt dit uitgeklaard.

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Er werd getracht een afspraak te boeken op 20/07. Dit is helaas niet gelukt wegens een probleem in de systemen. Daarom werd de afspraak even ‘on hold’ geboekt op fictieve datum 26/07. De hulp van IT werd ingeroepen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Dag Antonella, als ik het goed begrijp had ik 2 afspraken, een echte en een fictieve. Maar nu heb ik weer geen afspraak meer.

Waarom kan de afspraak van 20/7 niet manueel worden behouden, tot het systeem weer werkt? 

Ik wacht op een afspraak, al sedert meer dan een maand.

Correctie, ik had een afspraak op vorige donderdag en vrijdag, maar men is twee keer gewoon niet komen opdagen. Bent u het met mij eens, dat het stilaan tijd wordt dat die vaudeville ophoudt.

Of is dit een test, van hoe lang kan ik met de klient zijn voeten spelen tot zij er genoeg van heeft en het opgeeft. Kan interessante studie zijn, maar NIET MET MIJ AUB. 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Door een escalatie van het ticket werd het probleem reeds opgelost. Er staat een afspraak geboekt op 22/07. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Antonella, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je gelijk hebt. Maar je begrijpt wel mijn scepticisme. 

Is deze afspraak nu dus bevestigd, definitief ? En is er dan maar 1 afspraak nodig, en voor buitenaanleg en voor binnen installatie?

Ik ga er van uit dat men ook zal opdagen. Indien weer niemand komt... 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Ik begrijp dat zeker en vast en zou in jouw plaatst ook zo reageren.
Deze afspraak staat hier inderdaad bevestigd en alles gebeurt in 1 dag.
Hou ons zeker op de hoogte.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

OK, will keep you posted! 

Reputatie 1

Beste AntonellaB en forum genoten. 

Hoe onbeschoft kan een bedrijf zijn. 

Voor de derde keer een afspraak en niemand komt opdagen. Gisteren nog een sms ter bevestiging dat men komt. 

Vandaag geen bericht, niemand kwam. 

Dit is nu reeds de derde verlofdag, opgeofferd voor niets. 

AntonellaB, jij hebt deze afspraak mee helpen vastleggen. Aan jou en andere Proximus medewerkers op dit forum : kunnen jullie dit niet escaleren aub.

Het is reeds een lijdensweg om een afspraak te krijgen, maar met een afspraak komt tot drie maal toe komt niemand opdagen.

Hoe onbeschoft kan een bedrijf zijn, gewoon hallucinant!!!

Benieuwd naar jullie reactie. 

Reputatie 1

Aan alle forum lezers, en in het bijzonder aan AntonellaD, TinaB en Martin.

Kan er iemand mij vertellen wat ik moet doen. Bedelen om een vierde afspraak (maar hoe dan) met de kans dat men weer niet opdaagt, of het opgeven en naar Telenet stappen. 

Graag reactie aub

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Latha Van de Veire ik heb intussen feedback gevraagd aan de achterliggende dienst. Zodra ik meer info heb brengen we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Heidi

Reputatie 1

Dag Heidi, tot 3 maal toe een bevestigde afspraak en niemand komt. Men verwittigt zelfs niet dat men niet komt. 

Resultaat, drie verlofdagen naar de knoppen en al meer dan een maand geen TV en geen internet. 

Dag doe je nooit, met niemand.

Is dat de nieuwe policy bij Proximus? 

Reputatie 6
Badge +2

In het begin lees ik iets over verhuis, Proximus heeft toch het juiste adres hoop ik.

Reageer