Vraag

Afspraken Proximus geen afspraken



Toon eerste bericht

66 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Latha Van de Veire ik heb intussen feedback gevraagd aan de achterliggende dienst. Zodra ik meer info heb brengen we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Heidi

Reputatie 1

Dag Heidi, tot 3 maal toe een bevestigde afspraak en niemand komt. Men verwittigt zelfs niet dat men niet komt. 

Resultaat, drie verlofdagen naar de knoppen en al meer dan een maand geen TV en geen internet. 

Dag doe je nooit, met niemand.

Is dat de nieuwe policy bij Proximus? 

Reputatie 6
Badge +2

In het begin lees ik iets over verhuis, Proximus heeft toch het juiste adres hoop ik.

Reputatie 1

Ja hoor, bij elke afspraak wordt het nieuwe adres herhaald. En op my Proximus staat bij gemaakte afspraken telkens het correcte nieuwe adres.

Ooit zou ik toch wel eens weten wat er aan de hand is. Drie maal niet komen opdagen, dat doet toch niemand. Zeker geen dienstverlenend bedrijf!! 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Latha Van de Veire een nieuwe afspraak voor ‘Lasser voor fiber underground + service activation’ is voorzien op dinsdag  28 juli. Ik maak ook dossier 45700031, voor een commerciële geste. Mvg, Heidi

Reputatie 6
Badge +3

Verzamel ook zoveel mogelijk bewijsmateriaal, maak screenshots van je zogenaamde ingeplande niet-nagekomen  afspraken. Je kan altijd een klacht indienen bij de ombudsman van telecommunicatie: 

U kan u tevens wenden tot de Ombudsdienst voor Telecommunicatie via e-mail: klachten@ombudsmantelecom.be of via brief: Koning Albert II-laan 8 bus 3 te 1000 Brussel, tel. 02 223 09 09. Of u kan terecht bij het Online Dispute Resolution Platform.Ik hoop echt voor jou dat er morgen een technieker en lasser aanwezig zullen zijn. Je hebt al genoeg geduld gehad.

Reputatie 6
Badge +2

Ja hoor, bij elke afspraak wordt het nieuwe adres herhaald. En op my Proximus staat bij gemaakte afspraken telkens het correcte nieuwe adres.

Ooit zou ik toch wel eens weten wat er aan de hand is. Drie maal niet komen opdagen, dat doet toch niemand. Zeker geen dienstverlenend bedrijf!! 
​​​​​

Dan versta ik het echt niet!  Een keer missen is menselijk, maar drie keer ...

Reputatie 1

Beste Heidi, 

Dank voor de afspraak en de mogelijke commerciële geste.

Maar we zullen maar eerst afwachten of er iemand langskomt op 28 juli. Nog eens niet komen opdagen is ondenkbaar maar dat dacht ik de vorige keren ook. 

Sedert half juni, heb ik alles bijgehouden. De tientallen(!) gesprekken met de klantendienst, hoeveel keren de telefoon gewoon werd ingehaakt door jullie, hoeveel keer ik in wacht werd gezet voor meer dan een half uur, elke sms met bevestigingen die niet juist waren, alle emails.

Als ik dit overzicht aan iemand laat zien, dan krijg ik telkens dezelfde reactie : dat kan niet.

Inderdaad het zou niet mogen kunnen. 

En toch!! 

Reputatie 1

Tav van Cvanloon. 

Inderdaad drie keer missen dat kan niet. Het moet nonchalance zijn en menfoutisme. De klant heeft pech klant te willen zijn bij Proximus. 

Een andere verklaring is er niet. 

Er is nu een vierde afspraak gemaakt. 

Als er nu weer niemand opdaagt, is dat gewoon kwade wil. 

Reputatie 1

Ik wacht nog altijd op een reactie, van eender wie bij Proximus. 

Ik heb nog altijd geen afspraak. 

Deze morgen wel een e-mailtje van Proximus gekregen, waarom ik nog geen afspraak heb gemaakt. 

KAFKA!!!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Ik zie dat de factuur gisteren werd geannuleerd. Je zou dit nu ook moeten kunnen zien via MyProximus. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Alvast dank, maar ik kan niet meer inloggen met het oude klantnummer om het na te kijken. 

Heb vandaag wel, via e-mail, een nieuwe aanrekening gekregen 0,39 Euro...

Aanrekening 20200803

Met nummer 7093277806

Mvg. 

 

Reputatie 1

Dag Koen, 

Dank voor je reactie. 

Maar kun je me dan uitleggen waarom ik van jullie een e-mail krijg, waarin staat dat de installatie Niet volledig is, en dat er een afspraak moet worden gemaakt om de installatie af te ronden?

Ben benieuwd. 

Alvast dank en mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Latha Van de Veire We hebben bericht gekregen van de achterliggende dienst en op 28 juli 2020 zal een technieker ter plaatse komen om alles in orde te brengen.
Alvast onze excuses
Mvg, Koen

Reputatie 1

En nog iets, wie naar het begin van dit dossier kijkt, kan lezen dat eerdere bestellingen voor 20349102 werden geannuleerd. 

Maar VANDAAG krijg ik er een factuur voor!!!!

Hoe moet ik hier nu weer uitgeraken. 

HELP!! 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Dit betreft een aanrekening op een ander klantennummer dat ook op jouw naam staat. Ik heb ervoor gezorgd dat ook op dit klantennummer de aanrekeningen werden geannuleerd zodat het saldo op 0 staat. Je krijgt hiervan ook een creditnota per mail als bevestiging. Groetjes, Antonella

Reageer