Vraag

Afspraken Proximus geen afspraken



Toon eerste bericht

66 reacties

Reputatie 1

Dag Antonella, als ik het goed begrijp had ik 2 afspraken, een echte en een fictieve. Maar nu heb ik weer geen afspraak meer.

Waarom kan de afspraak van 20/7 niet manueel worden behouden, tot het systeem weer werkt? 

Ik wacht op een afspraak, al sedert meer dan een maand.

Correctie, ik had een afspraak op vorige donderdag en vrijdag, maar men is twee keer gewoon niet komen opdagen. Bent u het met mij eens, dat het stilaan tijd wordt dat die vaudeville ophoudt.

Of is dit een test, van hoe lang kan ik met de klient zijn voeten spelen tot zij er genoeg van heeft en het opgeeft. Kan interessante studie zijn, maar NIET MET MIJ AUB. 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Er werd getracht een afspraak te boeken op 20/07. Dit is helaas niet gelukt wegens een probleem in de systemen. Daarom werd de afspraak even ‘on hold’ geboekt op fictieve datum 26/07. De hulp van IT werd ingeroepen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Groetjes, Antonella

Inderdaad morgen wordt dit uitgeklaard.

Reputatie 6
Badge +3

Het zijn 2 verschillende ploegen die moeten komen namelijk de lasploeg voor de fiberkabel en de technieker om nadien de binneninstallatie te doen. Dus dat kan perfect zijn dat die op 2 verschillende dagen langskomen. De echte bevestiging zal je morgen wel krijgen.

@Latha Van de Veire 

Morgen kan iemand van de proximus medewerker de planning laten nakijken op welke datum de afspraak daadwerkelijk zal doorgaan.

Reputatie 6
Badge +2

Laat die van 20  juli maar komen. Als het probleem dan opgelost is kun je nog bellen om die van 26 juli af te zeggen. Op een zondag dat is raar.

Reputatie 1

Beste, hoe het komt weet ik niet, maar deze middag kreeg ik via e-mail plots twee afspraken. (dit is geen grap) 

Een afspraak voor maandag 20 juli, 

EN een afspraak voor zondag 26 juli. 

Nu weet ik echt niet wat ik daarmee moet ontvangen. Ik durf de klanten dienst niet bellen, want die annuleren dan misschien alles en staan we weer even ver.

Kan iemand me helpen aub. Alvast dank. 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire 

excuses, ik zie het order ingeleid en vraag aan de betrokken collega’s om dit na te kijken en je op de hoogte te houden.

groetjes,

Tina

Reputatie 1

Ik wacht nog altijd op een reactie, van eender wie bij Proximus. 

Ik heb nog altijd geen afspraak. 

Deze morgen wel een e-mailtje van Proximus gekregen, waarom ik nog geen afspraak heb gemaakt. 

KAFKA!!!! 

Volgens ik hier al een tijd ervaring heb met de proximus medewerkers op het forum zullen ze wel reageren en verder informatie opvragen bij de bevoegde verantwoordelijke dienst. 

NB: Voor alle duidelijkheid ik ben wel niet van Proximus zelf maar wel een actief forumlid.

Reputatie 1

En gaat iemand van Proximus dat morgen opnemen? 

Ja, dat zal alleen iemand van Proximus zelf kunnen, door morgen de achterliggende verantwoordelijke diensten te raadplegen voor meer details en uitleg i.v.m. je vraag omtrent je bestelling.

Reputatie 1

Ik heb bij de eerste bestelling dagen moeten wachten op een afspraak, en toen de afspraak er uiteindelijk was, kwam niemand opdagen !!! 

Bij de nieuwe bestelling wacht ik al sedert gisteren voormiddag, dus weeral twee dagen, wie kan me dat uitleggen? 

@Latha Van de Veire Was enkel ter info zodat je kon zien of er al fiber voorzien was door Proximus

Het zal waarschijnlijk voor morgen zijn als hier iemand van proximus zelf de draad opneemt en de achterliggende diensten terug bereikbaar zijn, zodat ze je verder meer info kunnen verstrekken.

Reputatie 1

Jouw antwoord heeft niets geholpen. Het is Proximus zelf, die me verteld heeft dat er fiber ligt. 

En ik heb nog altijd geen afspraak gekregen, onbegrijpelijk!! 

Ter info: heb je al gecheckt op adres van je nieuwe woning of er fiber ligt /mogelijk is om aan te sluiten op fiber

https://www.proximus.be/nl/id_cr_fiber_checktool/particulieren/r-orphans/fiber-tot-in-je-woning/komt-fiber-naar-je-toe.html

Reageer