Vraag

Afspraken Proximus geen afspraken



Toon eerste bericht

66 reacties

Ik ga gewoon af op wat ik hier al jaren opmerk dat er wel heel veel door de proximus forummedewerkers recht gezet kan worden, maar dat horen we hier dan wel hoe het verder verloopt…..

Reputatie 6
Badge +3

Dat is inderdaad wat ik wou aangeven. Het kan al fout lopen intern tussen de verschillende diensten van 1 bedrijf en wanneer dit nog naar een ander bedrijf moet voor uitvoering, moeten er daar ook verschillende diensten gepasseerd worden alvorens het bij de planningsdienst terecht komt.

Er zouden inderdaad maar per uitzondering eens afspraken mogen verkeerd lopen, maar hoe meer tussenpersonen hoe groter de kans al mag dat natuurlijk ook weer niet teveel als excuus gebruikt worden !:wink:

 

Reputatie 6
Badge +3

Natuurlijk is dat geen geldig excuus. Ik wou gewoon dat even ter info brengen waarom het fout kan gaan. In jouw geval is het gewoon teveel geen twijfel over mogelijk.

Je wil me nu toch niet vertellen dat wat mij overkomt, bij Proximus dagelijkse kost is?

En is dit dan een voldoende uitleg en en excuus? In dit geval zou ik tegen iedereen zeggen, rap wegwezen bij Proximus!!! 

ja dagelijkse kost is veel gezegd maar als je volgt op het forum en sociale media,valt het toch spijtig genoeg nog geregeld voor !

Reputatie 7
Badge +4

@Latha Van de Veire 

Op dit publieke forum zijn er regelmatig meldingen van techniekers die niet komen opdagen; is dit normaal: zeker niet (=nefast voor het imago) en duidelijk één van de dringend aan te vatten “werven van Proximus” (naast IT applicaties en upgrade van het acces netwerk)

u hebt reeds veel geduld gehad, suggestie: een commerciële geste/compensatie vragen

mocht het nog fout lopen en indien u geen alternatief zou hebben, misschien de ombudsdienst telecommunicatie inschakelen  

 

Reputatie 1

Je wil me nu toch niet vertellen dat wat mij overkomt, bij Proximus dagelijkse kost is?

En is dit dan een voldoende uitleg en en excuus? In dit geval zou ik tegen iedereen zeggen, rap wegwezen bij Proximus!!! 

Inderdaad, dit gebeurt tegenwoordig dikwijls overal waar met onderaannemers gewerkt wordt dus proximus is daar geen uitzondering op ….

Reputatie 6
Badge +3

Proximus werkt ook met onderaannemers meer bepaald lassers maar ook bedrijven die voor Proximus werken. Dus het kan ook fout gaan tussen beide systemen dat van Proximus en dat van de onderaannemer niet doorkomen.Ik begrijp volkomen jouw wantrouwigheid na de verschillende niet nagekomen afspraken. 

Reputatie 1

Beste Koen, 

Zoals je weet, is dit reeds mijn vierde afspraak omdat de vorige 3 keer, jullie gewoonweg niet zijn opgedaagd.

Dus eerst zien en dan pas geloven dat een technieker langskomt. 

Erg dat ik zoiets moet schrijven over jullie bedrijf, nietwaar? 

Reputatie 7
Badge +4

@Latha Van de Veire We hebben bericht gekregen van de achterliggende dienst en op 28 juli 2020 zal een technieker ter plaatse komen om alles in orde te brengen.
Alvast onze excuses
Mvg, Koen

Reputatie 1

Tav van Cvanloon. 

Inderdaad drie keer missen dat kan niet. Het moet nonchalance zijn en menfoutisme. De klant heeft pech klant te willen zijn bij Proximus. 

Een andere verklaring is er niet. 

Er is nu een vierde afspraak gemaakt. 

Als er nu weer niemand opdaagt, is dat gewoon kwade wil. 

Reputatie 1

Beste Heidi, 

Dank voor de afspraak en de mogelijke commerciële geste.

Maar we zullen maar eerst afwachten of er iemand langskomt op 28 juli. Nog eens niet komen opdagen is ondenkbaar maar dat dacht ik de vorige keren ook. 

Sedert half juni, heb ik alles bijgehouden. De tientallen(!) gesprekken met de klantendienst, hoeveel keren de telefoon gewoon werd ingehaakt door jullie, hoeveel keer ik in wacht werd gezet voor meer dan een half uur, elke sms met bevestigingen die niet juist waren, alle emails.

Als ik dit overzicht aan iemand laat zien, dan krijg ik telkens dezelfde reactie : dat kan niet.

Inderdaad het zou niet mogen kunnen. 

En toch!! 

Reputatie 6
Badge +2

Ja hoor, bij elke afspraak wordt het nieuwe adres herhaald. En op my Proximus staat bij gemaakte afspraken telkens het correcte nieuwe adres.

Ooit zou ik toch wel eens weten wat er aan de hand is. Drie maal niet komen opdagen, dat doet toch niemand. Zeker geen dienstverlenend bedrijf!! 
​​​​​

Dan versta ik het echt niet!  Een keer missen is menselijk, maar drie keer ...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Latha Van de Veire een nieuwe afspraak voor ‘Lasser voor fiber underground + service activation’ is voorzien op dinsdag  28 juli. Ik maak ook dossier 45700031, voor een commerciële geste. Mvg, Heidi

Reputatie 1

Ja hoor, bij elke afspraak wordt het nieuwe adres herhaald. En op my Proximus staat bij gemaakte afspraken telkens het correcte nieuwe adres.

Ooit zou ik toch wel eens weten wat er aan de hand is. Drie maal niet komen opdagen, dat doet toch niemand. Zeker geen dienstverlenend bedrijf!! 

Reputatie 6
Badge +2

In het begin lees ik iets over verhuis, Proximus heeft toch het juiste adres hoop ik.

Reputatie 1

Dag Heidi, tot 3 maal toe een bevestigde afspraak en niemand komt. Men verwittigt zelfs niet dat men niet komt. 

Resultaat, drie verlofdagen naar de knoppen en al meer dan een maand geen TV en geen internet. 

Dag doe je nooit, met niemand.

Is dat de nieuwe policy bij Proximus? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Latha Van de Veire ik heb intussen feedback gevraagd aan de achterliggende dienst. Zodra ik meer info heb brengen we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak. Heidi

Reputatie 1

Aan alle forum lezers, en in het bijzonder aan AntonellaD, TinaB en Martin.

Kan er iemand mij vertellen wat ik moet doen. Bedelen om een vierde afspraak (maar hoe dan) met de kans dat men weer niet opdaagt, of het opgeven en naar Telenet stappen. 

Graag reactie aub

Reputatie 1

Beste AntonellaB en forum genoten. 

Hoe onbeschoft kan een bedrijf zijn. 

Voor de derde keer een afspraak en niemand komt opdagen. Gisteren nog een sms ter bevestiging dat men komt. 

Vandaag geen bericht, niemand kwam. 

Dit is nu reeds de derde verlofdag, opgeofferd voor niets. 

AntonellaB, jij hebt deze afspraak mee helpen vastleggen. Aan jou en andere Proximus medewerkers op dit forum : kunnen jullie dit niet escaleren aub.

Het is reeds een lijdensweg om een afspraak te krijgen, maar met een afspraak komt tot drie maal toe komt niemand opdagen.

Hoe onbeschoft kan een bedrijf zijn, gewoon hallucinant!!!

Benieuwd naar jullie reactie. 

Reputatie 1

OK, will keep you posted! 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Ik begrijp dat zeker en vast en zou in jouw plaatst ook zo reageren.
Deze afspraak staat hier inderdaad bevestigd en alles gebeurt in 1 dag.
Hou ons zeker op de hoogte.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Antonella, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je gelijk hebt. Maar je begrijpt wel mijn scepticisme. 

Is deze afspraak nu dus bevestigd, definitief ? En is er dan maar 1 afspraak nodig, en voor buitenaanleg en voor binnen installatie?

Ik ga er van uit dat men ook zal opdagen. Indien weer niemand komt... 

Reputatie 7
Badge +3

@Latha Van de Veire Door een escalatie van het ticket werd het probleem reeds opgelost. Er staat een afspraak geboekt op 22/07. Groetjes, Antonella

Reageer