Vraag

Afspraak wijzigen.

  • 27 August 2020
  • 14 reacties
  • 540 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Kan de afspraak van 1/9 verzet worden naar later? De afspraak verschijnt niet in Mijn afspraken op MyProximus. Niet maandag en niet donderdag en na de middag.

My Proximus is trouwens niet bereikbaar vandaag.


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@647845 De orders werden intussen geannuleerd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@647845 

ik heb je privé gegevens aangepast in je openbaar bericht en in je profiel ingevuld

verder maak ik een ticket op voor de collega’s die de afspraken beheren.

zij zullen je contacteren.

vriendelijke groeten

Tina

@647845 

FYI: Je kan normaal via myproximus (→ Opvolging Afspraken | Proximus) dit aanpassen 

pas morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs op het forum

PS: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

goede dag

er is een afspraak op 26 januari bij

2600 berchem

als éénmanszaak kan deze afspraak  helaas wegens medische redenen NIET doorgaan!

info bij 03 ********

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@Evarist_01 

zie ook privébericht

er is een mail verzonden voor  het maken van nieuwe afspraak.

geen idee waarom het nog niet in myProx staat

gr, tina

Reputatie 2
Badge

Ik kreeg een bericht dat de technicus zou langskomen, maar ik kon onmogelijk daar zijn, krijg ik een nieuwe afspraak?

Hoe komt dat het niet in MyProximus verschijnt.

Reputatie 7
Badge +2

@Evarist_01

order gevonden

er is klantencommunicatie verzonden op 1-9, ik vermoed ivm afspraakdatum ? 

gr

tina

Reputatie 2
Badge

Heb ik.

SHE-R000000110000FGO9N-1

Reputatie 7
Badge +2

@Evarist_01 

nee, eigenlijk niet : onder hetzelfde klantenr ? heb je een orderbevestiging ? ik zoek verder

gr,

Tina

Reputatie 2
Badge

Het gaat over een nieuwe installatie  in de kruipruimte. Vind U de gegevens terug?

Reputatie 7
Badge +2

@Evarist_01 

je hebt je best gedaan om ons te bereiken.. excuses dat dit zo moeilijk loopt.

je hebt al een installatie : gaat het over een techn afspraak wegens problemen ? dan stuur ik dit door naar de techn dienst ?

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

Nog geen reactie.

Doe de groetjes aan de technicus die voor niets komt. Achter het huis staat een pintje voor hem klaar.

Ter info: Best gewoon wachten dan tot maandag als er iemand van het proximus forumteam zelf hier terug langskomt om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 2
Badge

Gelieve mij asap te contacteren ivm een afspraak, als U wil vermijden dat uw technicus 50km nutteloos rijdt. Ik probeer al 14 dagen.

Via MyProximus lukt het niet.

Via 080022800 lukt het niet.

Hier krijg ik geen reactie. 

Wat moet ik in godsnaam doen om die afspraak te verdagen?

Het gaat over een nieuwe aansluiting in Oign…..

Reageer