Beantwoord

Afspraak verhuis

  • 16 March 2020
  • 7 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, Ik verhuis op 25 maart en Proximus komt die dag mijn aansluiting doen tussen 12.30 u. en 17 u. Gaat deze nu nog wel door? Afspraak is op 12 februari gemaakt in het Proximuscenter in Sint-Niklaas Klantennummer is 6********.

 

Vriendelijke Groeten,

 

Moesty

icon

Beste antwoord door GeertC 16 March 2020, 14:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Moesty 

deze afspraak blijft doorgaan op 25/03, het betreft een verhuis. Deze afspraken blijven doorgaan.

 

Geert

Reputatie 1
Badge

Ok merci voor de info. 

 

Groetjes,

Moesty

Reputatie 1
Badge

Bijkomend vraag: Ik zou op 24 maart in de Proximus-Shop in Sint-Niklaas een nieuwe afstandsbediening afgehaald hebben. Maar door de sluiting kan ik deze niet afhalen in deze uitzonderlijke situatie. Kan deze met de technieker meegegeven worden die op 25 maart mijn aansluiting komt doen op mijn nieuw adres? Of opsturen tegen 25 maart? Wij geven dan de oude afstandsbediening met hem mee. Ik heb een V5 mini-decoder.

 

Vriendelijke Groeten,

 

Moesty

 

 

 

 

ik ben niet zeker maar ik denk dat je die ook zou kunnen omruilen in een proximus partner winkel want die zullen wel open zijn, je kunt bv ook terecht om bvb een simkaart om te ruilen enz….

Reputatie 1
Badge

Helaas niet in de gemeente waar ik woon. Ze zijn wel partner van Proximus maar voor het inwisselen van de afstandsbediening verwijzen ze me door naar de Proximuswinkel in Sint-Niklaas en die is nu dicht tot 3 april.

Reputatie 7
Badge +4

De techniekers hebben sowieso altijd decoders en afstandsbedieningen bij. Hij kan je afstandsbediening dus zeker omruilen. 

Reputatie 1
Badge

Merci voor de info.

Reageer