Vraag

afspraak techniekere

  • 8 September 2020
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Beste Proximus, 

31/08 kwamen jullie mijn epic combo full fiber installeren. De technieker stootte op een probleem met de kabel en ging een lasser sturen. 
Na dagen wachten is er nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt, en heb ik dus nog steeds geen internet thuis. Waarvoor ik ondertussen dus wel aan het betalen ben, vanwege een compleet pakket met gsm en dergelijke...

Kunnen jullie mij graag contacteren aub voor een nieuwe afspraak ? 

Groeten, 

Stef

 

  

  

4 reacties

@StefB94 in afwachting dat een proximus forummedewerker langskomt hier, best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :

NB: privégevens best ook niet op het openbaar forum zetten maar ook in je forumprofiel in de gemarkeerde “privé” tekstvakken → zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerker

@StefB94 in afwachting dat een proximus forummedewerker langskomt hier, best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :

NB: privégevens best ook niet op het openbaar forum zetten maar ook in je forumprofiel in de met als gemarkeerde “privé” tekstvakken → zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerker

Gewijzigd; ik hoop snel een reactie te krijgen. 

 

Normaal gezien zullen ze wel nu vandaag nog reageren en de achterliggend dienst raadplegen voor de stand van zaken enz...

Normaal gezien zullen ze wel nu vandaag nog reageren en de achterliggend dienst raadplegen voor de stand van zaken enz...

Dat hadden ze mij vorige woensdag en vrijdag ook al beloofd. Ik verwacht dus snel een reactie voor de afspraak + compensatie voor het betalen van internet dat nog niet geïnstalleerd is. 

  

Reageer