Vraag

Afspraak technieker, technieker komt niet opdagen

  • 25 January 2020
  • 1 reactie
  • 1313 Bekeken

Beste,

 

Gisteren was er een afspraak gepland met de technieker voor de installatie van een nieuwe modem en decoders. Ik had hiervoor specifiek vrij genomen, want zoals een normale werkmens moet ik elke weekdag werken. Rond de middag had ik al een eerste keer gebeld, voor te horen of de technieker zeker ging bellen als hij er bijna was en of ze konden zien of hij zeker ging komen. ‘Jaja ze bellen zeker voor ze onderweg zijn en ze komen zeker.’ Ik was dus heel de dag thuis gebleven in veronderstelling, dat er direct iemand zou langskomen. Maar er kwam maar niemand.. Om kwart voor 4 had ik nog eens gebeld om te vragen of ze mij zeker niet vergeten waren. En de contactpersoon zei: ‘Ja hoor ze werken tot 5u dus ze komen zeker nog’. Een uurtje later bel ik nog eens, al helemaal opgedraaid doordat ik een ganse dag verspild heb, met de vraag of ze nog gaan komen. En Vertelt men mij doodleuk, dat er niemand ging komen vandaag dat ze er door omstandigheden niet geraken en dat ze mij al moesten gecontacteerd hebben. Ze stelt voor om een nieuwe afspraak te maken, maar dit is moeilijk want moet eerst toestemming krijgen van mijn overste. Doordat ik niet ze gemakkelijk doe haakt de telefoniste de telefoon op. Dus weg gesprek, leuk… Hierdoor word ik nog meer slecht gezind en bel direct jullie dienst terug. Leg alles terug uit en boek een nieuwe afspraak zoveel weken verder.. Top...

Dus conclusie, ten eerste heb ik heel mijn dag verspild, want ik heb speciaal een verlof dag in gezet (en ik heb maar 20 dagen) en ten tweede hebben de telefonisten mij aan het lijntje gehouden door te zeggen ‘ja ja er komt zeker iemand’ en dit totaal niet nagekeken.  Als jullie je werk goed hadden gedaan, dan wist ik te minste op voorhand dat ze niet gingen komen en hadden ze mij toen ik er voor belde al kunnen zeggen dat ze niet kwamen. En vooral dan had ik geen vrij moeten nemen.

Wat me dan ook nog stoort is dat men bij jullie telefonische dienst vanuit gaan dat een nieuwe afspraak maken enorm gemakkelijk is, ze gaan er vanuit dat je heel de dag in je luie zetel ligt… Ale je moet wel minimum terug een dikke week wachten, dus verhuizen naar onze nieuwe stek zal weer een tijdje moeten wachten. Maar ze kunnen wel niet met 100% zekerheid zeggen of ze wel komen. Ik moet dus opnieuw vrij nemen, maar een week of voorhand krijg ik dit niet klaar gespeeld dus het zal nog een 2 weken later worden. Ik stel dan voor om een dag te nemen waarop ik toevallig in de namiddag al thuis (vanaf 12u), maar een namiddag inplannen gaat niet voor hun. Dus hun antwoord: mevrouw neem maar vrij en dan zien we wel of we kunnen komen en als we niet komen zullen we wel zien of we u al dan niet contacteren. Dit werd niet letterlijk gezegd, maar kwam er wel op neer.

Dus slechte dienstverlening van de technieker doordat hij niet komt opdagen en niets laat weten. En telefonisten doordat ze niet nakijken of de afspraak zeker doorgaat en mij geen goede service kunnen verlenen voor een volgende afspraak.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@elien_goossens 

Beste,

dit is inderdaad geen goede service.  Excuses hiervoor.  Ik geef je feedback door aan de betrokken diensten.

Zelf doe ik nog even opvolging mee via dossier 44397732.

vriendelijke groeten, 

Tina

Reageer