Vraag

afspraak technieker

  • 25 April 2022
  • 7 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 1

Afspraak gemaakt voor aansluiting op tweede verblijf aan zee, 

Beste Proximus-klant, om je installatie te vervolledigen moet er een technicus bij je langskomen. Bel ons op 0800 22 800 om een afspraak te plannen. Ter info: je bestelreferentie is R00000011********. Tot binnenkort! Het Proximus-team

eveneens een telefonische bevestiging gekregen

Vandaag extra bericht gekregen:

Beste Proximus-klant, vandaag zal onze technieker bij je aankomen tussen 18u en 20u. Indien nodig kan je de afspraak beheren via …….    .    Tot binnenkort!

 

Speciaal verlof genomen en zat er te wachten vanaf 16 u.

 

Om 19.50 naar infolijn gebeld, callcenter ging mij doorverbinden. Dit was naar een onbestaand nummer. Terug naar callcenter gebeld, 20u , geen verbinding meer!

Naar chatbox gegaan, onvriendelijke persoon die me zeker niet kon verder helpen.

 

Dan om 21.03u mail ontvangen dat de technieker is langgewenst tss 17 en 20u maar niemand thuis was, schandalig.

 

Om 21.15 u naar huis vertrokken

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 

het spijt me dat dit zo verlopen is, dat kan beter!

Ik heb je bericht doorgestuurd naar de betrokken dienst met vraag voor opvolging.

Hopelijk komt het snel en goed in orde.

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 1

Ik heb in de voormiddag nogmaals geprobeerd om een nieuwe afspraak in te boeken en garantie te krijgen dat de technieker aanwezig zal zijn, maar dit ging niet, systeem ligt plat werd me gemeld

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 

ik heb bericht gekregen van dispatch dat er een andere technieker wordt geboekt en dat er extra aandacht moet worden gegeven aan de opvolging.

dus ik verwacht dat ze je zelf nog gaan contacteren.

ik zie een voorlopige datum 3-5… past die voor jou? dan laat ik die zeker vastleggen?

groeten

Reputatie 1

Voor ons gaat dit niet, werken.

9 mei zou ideaal zijn

Reputatie 1

Nog steeds geen respons

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 

we hebben verschillende programma’s waar we in moeten werken, dus soms komen onze reacties idd wat later, excuses

ik zal dit zo doorgeven, Ann en vragen of 9 mei geboekt kan worden!

groetjes

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 

ik heb bevestiging dat datum is omgeboekt naar 9 mei :-)

groetjes

Tina

Reageer