Vraag

Afspraak niet nageleefd



Toon eerste bericht

39 reacties

Dag @Martin  Jammer genoeg is dit ook 1 van de problemen sinds het begin. Ik zie nooit de afspraken terug in de app. Af en toe krijgen we een email, maar nooit in de app te zien. Voor 20 juli heb ik ook geen email ontvangen.

Kan er mij vandaag bevestiging worden gegeven voor morgen, zodat ik indien nodig verlof kan inplannen? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt 

alles is in orde gekomen de 19e :-)

groetjes

Dag @AntonellaD Al enig nieuws hierover? Dit zorgt namelijk ook voor problemen in ons professioneel leven aangezien we veel van thuiswerk afhangen. 

Nog steeds geen antwoord hierop.

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Het ticket IM11931939 is intussen afgesloten met de melding dat dit verder (intern) werd doorgestuurd. Ik heb dit zelf geëscaleerd naar de domein managers. Het werkorder zit momenteel bij een collega van een interne dienst (NEO). Zodra ik feedback ontvang, laat ik je iets weten. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Ze is hiermee bezig en laat je spoedig feedback. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Dag Ik zie dat Tina dit met jou zal afhandelen.  Groetjes Luc

Dit is echt niet normaal weer. Jullie komen nu voor de eerste keer jullie afspraak na door gisteren de herstellingswerken te laten uitvoeren. Vandaag wachten we op de installatie in ons huis, en bellen we de klantendienst om zeker te zijn dat er vandaag iemand komt ZOALS VOORZIEN.

 

Resultaat: Vandaag komt niemand, ze hebben de herstellingswerken niet kunnen voltooien en komen deze 18 juni afwerken. Kan er NU al een afspraak gemaakt worden om diezelfde dag in ons huis te installeren??? Aub aub aub, dit is echt niet meer mogelijk na 5 maand.

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt  Ik heb je vraag voorgelegd aan de verantwoordelijke dienst. Onze excuses alvast.

Ik snap niet goed wat hiermee bedoelt wordt, eerlijk gezegd.

Is mijn afspraak nog steeds op 14 juli, en kan deze vroeger aangezien we al 4 maand wachten?

Reputatie 7
Badge +3

@bvpt Ik heb begrepen dat er herstellingswerken nodig zijn eer dat jouw woning kan worden aangesloten. Daarom staat de datum van 14/07 momenteel enkel gereserveerd, maar is deze nog niet helemaal bevestigd. Groetjes, Antonella

Is het mogelijk om ons zeker te melden indien de datum van 14 juli niet lukt, aangezien we opnieuw een dag verlof zouden moeten nemen die dag?

Bedankt alvast!

Nog steeds geen antwoord mogen ontvangen ondanks de escalatie. 

Reageer