Vraag

afspraak maken met technieker

  • 24 February 2020
  • 11 reacties
  • 1560 Bekeken

Beste

Nadat we klant werden bij Proximus is er een technieker langsgekomen om 3 decoders aan te sluiten. Deze heeft enkele tijd gewerkt. Wij namen telefonisch contact op met jullie diensten en er werd een nieuwe decoder opgestuurd. Nog steeds hebben wij geen televisie boven. Kan er een afspraak gemaakt worden om een technieker langs te komen?

In afwachting, met vriendelijke groeten,

Vanderstraeten


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@V Vanderstraeten Kan je enkele datums doorgeven wanneer we een Happy House bezoek kunnen inboeken.

Reputatie 7
Badge +4

@V Vanderstraeten Kan het voor jou morgen 26/02/2020 tussen 12u30 en 17u?

Deze 2de modem werd al een tijdje geleden geplaats.

Toen namen we terug telefonisch contact op met jullie diensten en werd er medegedeeld dat er een technieker moet langskomen.

De persoon die we aan de lijn hadden en wijzelf denken dat de verbinding van de decoder met het internet te ver uit elkaar zijn.

 

 

 

U mag gerust een datum voorstellen daar ik vrij vaak thuis ben of mij gemakkelijk kan vrijmaken.

in afwachtingg,

mvg

Super, we verwachten u 

nog een fijne avond en tot morgen

Beste Thierry W,

Er ging vandaag 26/02/2020 een technieker langkomen tussen 12u30 en 17u.

Momenteel is het 17u35uur en tot onze grote spijt hebben wij geen technieker gezien. Ook ontvingen wij geen mededeling/boodschap/mail dat hij TOCH NIET langskwam!!

Wij kijken uit naar uw antwoord?

Mg,

De afspraak is spijtig genoeg niet tijdig bevestigd geweest en was daarom nog niet effectief gepland.

Er zal een nieuwe afspraak moeten gepland worden. Op welke dagen en tijdstippen ben je hier meestal voor beschikbaar? De vroegst beschikbare afspraaksloten zijn er jammer genoeg pas vanaf volgende week.

Dan was er wel een hele dag om een reactie te sturen op mijn antwoord van gisterenavond!!

De hele namiddag bleef ik voor niets wachten!!

Zegt u mij maar de eerste afspraak die volgende week beschikbaar is en ik probeer mij vrij te maken?

De afspraak staat nu effectief vastgepind op maandag 02/03 van 10u tot 12u30. 

Onze oprechte excuses dat deze verwarring heeft mogen plaatsvinden. 

02/03 staat genoteerd.

Hopelijk tot dan

Heb je de decoder boven dan niet kunnen installeren? Welke foutmelding verschijnt er? Op welke manier zou de decoder met de modem verbonden zijn, is dit bedraad of draadloos?

Reageer