Beantwoord

Afspraak maken

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 280 Bekeken

Hallo,

Hoelang duurt het voor wij als nieuwe klanten worden opgebeld om een afspraak te maken?
Wij zitten al 3 weken zonder ineternet en tv.
Zouden heel graag geholpen worden.
Ons klantennummer is al lang in orde.. Wat wij graaf bij jullie zouden willen ook, maar wachten nu op een telefoontje voor een installateur.
Waarom laat dit op zich wachten?

Mvg
Gitte
icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 July 2019, 13:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Gitte,
Planning is er inderdaad mee bezig en ik heb data doorgegeven. Euh 18-7 zal niet meer lukken.
Mijn collega gaat je bellen als 25-7 nog mogelijk is zo gauw ze haar contacten met de uitvoerende firma heeft gehad.
duimen maar.
Groeten,
Tina
Dag Gitte, vanaf wanneer kunnen we een afspraak inplannen? Er is al gevraagd om zowel lasser als technieker dezelfde dag in te plannen. Grt, Heidi

Super.
Het kan nog 18 juli, 22 juli, 24 juli, 25 juli
En daarna elke maandag of donderdag vanaf 15 augustus
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gitte, vanaf wanneer kunnen we een afspraak inplannen? Er is al gevraagd om zowel lasser als technieker dezelfde dag in te plannen. Grt, Heidi
Beste,

Ondertussen kreeg ik een mail met 3 opties om een afspraak in te plannen.
Wij zijn op vakantie dan.
Kan het een andere moment?
En kan u zien of er ook een lasser meekomt.?want zonder een lasser staat de installateur er voor niks en blijft dit spelletje duren.

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Dag Gitte,
Ons systeem geeft een foutmelding op het installatieadres. Hiervoor is dossier 39277268 in behandeling bij de bevoegde dienst en ticket IM10038985 bij IT. Mijn excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Antonella

Reageer