Vraag

Afspraak installatie internet na verhuis sleept aan

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Op 15 juli 2020 heb ik mijn verhuis doorgegeven aan Proximus. Op maandag 3 augustus zou een technieker langskomen voor de installatie maar er is niemand komen opdagen. Na telefonisch contact zou er 6 of 7 augustus een technieker langskomen om ons internet alsnog te installeren. Opnieuw kwam er niemand opdagen.

 

7 augustus kreeg ik wel een mail om een afspraak in te plannen. De eerstvolgende datum die kon was 27 augustus of dus meer dan anderhalve maand na doorgeven van de verhuis. Dit wil zeggen dat wij niet van thuis uit kunnen werken. Zowel mijn vriendin als mijn dochter behoren tot een risicogroep dus wij moeten ons nu onnodig blootstellen aan extra risico. 

 

Wij hebben reeds meermaals naar de klantendienst gebeld en werden steeds in de wacht geplaatst om doorgeschakeld te worden naar de technische dienst. Telkens werd na ongeveer 20 min wachten de verbinding beëindigd.

 

Graag een oplossing.


3 reacties

Dag Heidi,

Bedankt voor het vlotte antwoord. Dit is het eerste dat wij horen van laswerken.

Wat is hiervan de kost en impact (bv. moet de voortuin of delen van de straat open)?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @maartenhbe wij zien van hieruit natuurlijk niet wat er precies moet gebeuren, maar meer technische info vindt je via deze link:  https://www.proximus.be/nl/id_cb_building_new/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/vlotte-verhuis-voor-je-zaak/je-ver-bouwt.html  Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @maartenhbe deze afspraak is inderdaad voorzien op 27/08/2020. Omdat er laswerken moeten gebeuren kunnen we deze afspraak niet vervroegen. Groetjes, Heidi

Reageer