Vraag

afspraak


een week of 2 geleden is de installateur langsgekomen maar ze konden de installatie niet doen wegens dat de kabel niet aanwezig was , nu gingen ze die normaal morgen komen leggen , krijgen we vandaag telefoon dat ze niet komen omdat ze de plannen niet hebben en ze die eerst moeten zoeken , ze hebben 2 weken de tijd gehad om ze te krijgen , hoelang gaan we nu nog moeten wachten zitten bijna 2 maanden zonder WiFi , zonder tv , zonder gsm abonnement , als dit zo blijft duren ga ik gewoon naar een andere provider 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304  Ik heb dit doorgegeven aan de bevoegde dienst via ticket IM11929956. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Ja ik heb een mailtje gekregen dat ze de 5de juli komen , zou dit niet eerder kunnen aangezien ik WiFi nodig heb voor mijn werk , en is dat de kabel leggen en de installatie samen of ?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 De afspraak staat inderdaad op 05/07 (DAG). Alles gebeurt op 1 dag. Heb je al een gsm-nummer bij Proximus waar ik eventueel extra data op kan activeren? Groetjes, Antonella

Ja die heb ik , die werkt nog niet 

Ik heb een onbeperkt abonnement aangevraagd 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 Mag de gsm al eerder actief komen te staan dan de installatie van internet en tv? Groetjes, Antonella

Ja dat mag 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 Het klantnummer van de vorige operator blijkt niet correct te zijn. De import wordt namelijk geweigerd. Kan je in het veldje Ticket in jouw profiel (forum) het klantnummer en/of simkaartnummer noteren van je huidige operator? Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Mag dat ook via de mail die ik van Proximus heb gekregen ?

 

Ik heb het aangepast via de mail die ik gekregen heb van Proximus 

Reputatie 7
Badge +3

@Femie2304 Dank je wel. De import van het gsm-nummer is voltooid. Ik heb hier gratis data op geactiveerd in afwachting van de activatie van internet en tv. Zo kan je deze gebruiken als hotspot indien nodig. Laat ons na de installatie van de technieker iets weten via deze weg. Dan plaatsen we het gsm-abonnement in het pack. Groetjes, Antonella

Reageer