Gisteren een technieker op bezoek gehad om een internet aansluiting te doen in mijn nieuw aangekocht magazijn.
Gezien er nergens een aansluiting binnen kwam kon dit niet gebeuren en moet er terug iemand langs komen om de bestaande aansluiting te zoeken en vrij te maken.
Tot zover heb ik daar geen probleem mee.
Ik ben zelfstandige en ben in principe niet aanwezig in mijn magazijn. Ik heb dus gisteren al een halve dag werk verspeeld gewien er gene exacte afspraak kan gemaakt worden.
Nu krijg ik terug een afspraak toegezonden en ditmaal komt de tehcnicus langs tussen 8 en 17u.
Uiteraard kan dit niet voor mij.
Ik probeer dan ook vruchteloos om een email te sturen of via MyProximus een bericht te sturen dat dit voor mij onmogelijk is om daar een hele dag te zijn, maar dit lukt mij niet (de originele email is een no-reply; de link in MyProximus voor contact werkt niet; via hulp moet ik uiteindelijk bellen en dat wil ik niet).
Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om Proximus te contacteren.
Ben al heel lang bij Proximus bij mij thuis/kantoor dus wil graag ook in het magazijn een aansluitjhg van Proximus, maar In het magazijn is al een aansluiting voor Telenet voorzien, dus als dit niet spoedig opgelost geraakt ben ik genoodzaakt over te stappen ……
Voor de afspraak van gisteren had ik ook al op de mail gereageerd (zoals vermeld) dat er een verkeerd gsmnummer in stond (dat van mijn vrouw) maar da tis niet gewijzigd (staat nu ook nog in de nieuze afspraak) en had ik zelfs gemeld dat ik inderdaad nergens een aansluiting zag binnen komen.