Vraag

Adres levering bestelling/ verhuis aanpassen

  • 1 October 2019
  • 21 reacties
  • 355 Bekeken

Wij zijn net verhuisd. Ik had alle adressen correct ingegeven. Nu blijkt bij mijn verhuis een oud adres te staan waar ik al jaren niet meer woon.

Ook bestelde ik vorige week een smartphone. Ik heb adres van mijn werk ingegeven als leveringsadres zodat deze op mijn werk zou toekomen en ik niet meer naar de post zou moeten.
Blijkt dat in die mail nu ook een oud adres vermeld staat.

Waar kan ik dit snel doorgeven ipv te moeten bellen naar de klantendienst? Op mijn werk kan ik namelijk niet bellen.

21 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hoi @Liesbeth1984 kun je op je klantprofiel jullie klantnummer toevoegen? Als je dan het juiste adres(sen) hier doorgeeft, passen wij dit graag voor je aan. Grt, Heidi
Hey Heidi, klantennummer werd toegevoegd.
Geef ik de juiste adressen door dan via pb aan jou?
Hoi @Liesbeth1984 kun je op je klantprofiel jullie klantnummer toevoegen? Als je dan het juiste adres(sen) hier doorgeeft, passen wij dit graag voor je aan. Grt, Heidi
Waar geef ik precies mijn adres door?
Op de forumpagina rechtsboven klikken op je forum embleem (rechts van "start een topic")
Dan klikken op instellingen...
Op de forumpagina rechtsboven klikken op je forum embleem (rechts van "start een topic")
Dan klikken op instellingen...

Daar kan ik nergens een adres ingeven hoor.
Enkel naam, geboortedatum, interesses, foto wijzigen,... maar geen adres.
in een invoervak (Privé) kun je toch een bericht toevoegen :
bv het privé vak "STAD"
(in principe kan het in ieder privé invoervak)
en niet vergeten van op "sla wijzingen op" te klikken
Reputatie 7
Badge +3
Liesbeth1984,
is dit het nieuw installatieadres: Bru****** , **1 **********ster ? (deel gegevens gewist om niets openb te zetten)
Ik heb dit gevonden in de bevestigingsmail nav je bestelling
het verhuisorder is bij ons nog niet volledig doorgestroomd/afgewerkt in onze sytemen.
.
Wat levering smartphone betreft : ik zie in het order staan levering bpost: Ge*****, **3, ********gem ? klopt ?
groeten,
Tina
Liesbeth1984,
is dit het nieuw installatieadres: Bru****** , **1 **********ster ? (deel gegevens gewist om niets openb te zetten)
Ik heb dit gevonden in de bevestigingsmail nav je bestelling
het verhuisorder is bij ons nog niet volledig doorgestroomd/afgewerkt in onze sytemen.
.
Wat levering smartphone betreft : ik zie in het order staan levering bpost: Ge*****, **3, ********gem ? klopt ?
groeten,
Tina



ik denk dat beide adressen kloppen maar op bevestigingsmail staat ander telkens ander adres.
ik wil graag nieuwe smartphone betalen, maar oud adres op mail en wil nu ook niet mijn nieuwe smartphone kwijt zijn.
Reputatie 7
Badge +3
Liesbeth,
ik heb voor alle zekerheid bericht gestuurd naar verzendingsdienst voor nazicht
groeten,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Liesbeth,
Betaling voor het toestel is dus nog niet gebeurd ?
Verhuis vaste producten is vandaag uitgevoerd ?
Best is om het lopende order smartphone te annuleren - zo lang er geen betaling is, zal er ook niets verwerkt worden.
Als verhuisorder is doorgestroomd, staat je adres in onze systemen correct verwerkt (wat nu nog niet is)
Levering van het toestel kan ofwel op het officiële thuisadres ofwel in een afleverpunt (op je werk is dus niet mogelijk)
Maandag zal ik alles opnieuw nakijken en je contacteren.
vriendelijke groeten,
Tina
Order annuleren? Dus 500€ en betalen voor smartphone ipv 49???
ik wil gewoon dat leveringsadres correct is voor ik betaal en geen 500€ extra betalen! 😡
Er staat een adres op waar ik nog met mijn ex woonde en dat is 7 jaar geleden, dus weet niet van waar jullie dit plots hebben? Hadden toen zelfs niet eens Proximus. Ik heb Proximus genomen na onze scheiding.
Ik heb bij bestelling adres van mijn werk ingegeven en zie dit ook nergens staan.
Reputatie 7
Badge +3
Liesbeth
voor alle duidelijkheid : je hebt toch nog geen betalingsopdracht gegeven ??
dus wordt er bij annulatie ook niks aangerekend, want er is nog geen def. bestelling.
Je kan na doorstroming van het verhuisorder een nieuw order inleiden en daar zal dan autom. het juiste adres bijkomen.
door recente verhuis zijn nog niet alle data in onze systemen geĂŒpdate.
Levering op je werkadres is niet mogelijk, dus heeft de besteldienst dat ook niet kunnen ingeven.
Levering ofwel op je off. thuisadres ofwel op een gekozen afleverpunt kan wel.
groeten,
Tina
Liesbeth
voor alle duidelijkheid : je hebt toch nog geen betalingsopdracht gegeven ??
dus wordt er bij annulatie ook niks aangerekend, want er is nog geen def. bestelling.
Je kan na doorstroming van het verhuisorder een nieuw order inleiden en daar zal dan autom. het juiste adres bijkomen.
door recente verhuis zijn nog niet alle data in onze systemen geĂŒpdate.
Levering op je werkadres is niet mogelijk, dus heeft de besteldienst dat ook niet kunnen ingeven.
Levering ofwel op je off. thuisadres ofwel op een gekozen afleverpunt kan wel.
groeten,
Tina

Ik heb een leveradres ingegeven waar mijn nieuwe smartphone moest toekomen bij de bestelling, mijn werkadres dus, omdat ik door mijn werkuren nooit in post geraak om pakket op te halen,
nee nog niet betaald omdat mijn vorig adres in de mail staat en ik mijn smartphone niet wil kwijt zijn!
als ik nu annuleer is promotie voorbij en betaal ik meer dan 500€ ipv 49€.
is dat nu zo moeilijk om een adres aan te passen??????!
Reputatie 7
Badge +3
Liesbeth,
nogmaals: het spijt me : adres aanpassen naar je werkadres is technisch onmogelijk:
voorwaarde voor een promotoestel : een promotoestel wordt ofwel thuis geleverd ofwel in een afhaalpunt.
ik maak een dossier op in verband met dit toestel en de dossierbeheerder kan dit verder met je bespreken en mogelijkheden voor promo geven!
groeten,
Tina
Liesbeth,
nogmaals: het spijt me : adres aanpassen naar je werkadres is technisch onmogelijk:
voorwaarde voor een promotoestel : een promotoestel wordt ofwel thuis geleverd ofwel in een afhaalpunt.
ik maak een dossier op in verband met dit toestel en de dossierbeheerder kan dit verder met je bespreken en mogelijkheden voor promo geven!
groeten,
Tina

Technisch onmogelijk? Waarom kon ik het dan ingeven bij leveradres bij bestelling?
Ok, geen probleem.
ik zal betaling uitvoeren, hoop voor jullie dat IPhone dan goed terecht komt! đŸ‘đŸŒđŸ™„
Reputatie 7
Badge +3
@Liesbeth1984 Dossier 43250618 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder zal verder contact met je opnemen. Groetjes, Antonella
@Liesbeth1984 Dossier 43250618 is hiervoor in behandeling. De dossierbeheerder zal verder contact met je opnemen. Groetjes, Antonella

Ik krijg nu per mail toch de melding dat er iets is misgegaan bij de levering en dat mijn pakket werd afgeleverd op mijn vorig adres dus en mijn bestelling geannuleerd.
Kan iemand aub eens contact opnemen zodat ik mijn nieuwe GSM kan ontvangen?
Reputatie 7
Badge +3
@Liesbeth1984
Liesbeth
ik heb dit toegevoegd in je dossier zodat de dossierbeheerder het nodige kan doen.
We volgen dit op.
Groetjes
Tina
@Liesbeth1984
Liesbeth
ik heb dit toegevoegd in je dossier zodat de dossierbeheerder het nodige kan doen.
We volgen dit op.
Groetjes
Tina

Ik ben benieuwd... wacht nu al 2 weken op levering van ‘domme’ GSM...
bol.com levert dat de volgende dag al... 🙄🙄🙄

Reageer