Vraag

activering van diensten

  • 20 February 2020
  • 14 reacties
  • 293 Bekeken

hallo, ik heb gisteren een bestelling gedaan voor een familus pack + netflix, en er was gezegd dat ik een afspraak zou kunnen maken met een technicus… maar de mail die ik gekregen heb zegt:momenteel kunnen wij u jammer genoeg nog geen afspraakdatum en-uur geven, wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte.nu vraag ik me af hoe lang deze wachttijd gaat zijn, dagen, weken, maanden? ik zou graag weten wat ik moet verwachten. dank u


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@aniek_vdp  Vul je in je profielgegevens je klantennummer of ordernummer van de bestelling even in zodat we dit voor jou kunnen nakijken? Geef een seintje zodra je dit hebt gedaan. Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Klantennummer: 143******

Referentie: R000000340069*****-*

Reputatie 7
Badge +3

@aniek_vdp  Er werd op 19/02/2020 een brief verstuurd per post in verband met deze bestelling. Ik heb je de brief nu ook doorgestuurd via e-mail. Groetjes, Antonella

@AntonellaD dat is raar, ik krijg wel andere mails, en in de bevestigingsmail staat het juiste email adres.

bij het 0800 nr dat ik moest bellen zeiden ze dat ik contact moest opnemen met de klantendienst, dus ik probeer het nu even via chat

 

Reputatie 7
Badge +3

@aniek_vdp  Ik heb de contactgegevens bevestigd in onze systemen. Je dient nu nog enkel de aanvraag tot nummeroverdracht te bevestigen door de brief dat je per mail hebt ontvangen ondertekend terug te sturen naar hbs.np.nl@proximus.com. Groetjes, Antonella

@AntonellaDheb ik ondertussen gedaan, via post omdat er geen mailadres in de brief stond, en gisteren ook nog eens via mail, ik heb de mail om een afspraak te maken ontvangen.

 

het enigste wat ik nu niet kan is een account aanmaken want ik heb geen activeringscode of factuurdatum

Reputatie 7
Badge +3

@aniek_vdp Ik heb een nieuwe activatiecode laten versturen. Dit kan enkel per post. Je ontvangt de brief binnen enkele werkdagen. Groetjes, Antonella

ok, ik heb de brief gehad, de technieker is ook intussen langs geweest, alles is aangesloten sinds donderdag, ik kan wel nog altijd niet op de pickx app, de website werkt wel

Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Heb je de Pickx app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Gebruik je dezelfde logingegevens als die van MyProximus? Krijg je een bepaalde foutmelding? Groetjes, Antonella

@AntonellaD  deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account

om een of andere reden staat er bij mijn proximus ‘verbruik buiten bundel’, ook al zou alles inbegrepen moeten zijn

Reputatie 7
Badge +3

@aniek_vdp Ik ga dit laten nakijken door de achterliggende dienst. Zodra ik feedback ontvang, hou ik je op de hoogte. Groetjes, Antonella

nu werkt de app wel, heb wel nog altijd de melding van verbruik buiten bundel

Reputatie 7
Badge +3

@aniek_vdp ik heb inderdaad feedback ontvangen dat het nu actief staat. Deze melding krijg je als je de Pickx app opent op je prepaid gsm nummer? Dan is dit normaal. Het is een waarschuwing voor het data verbruik omdat je bundel snel op kan geraken en je dan kosten maakt en voor prepaid kan dit nogal prijzig zijn.
Ter info:

Proximus Pickx app op tablet/smartphone

  • 1 uur kijken in hd-kwaliteit: +/- 700 MB
  • 1 uur kijken in standaardkwaliteit: +/- 570 MB

Groetjes,

Antonella

ja, ik gebruik een prepaid gsm kaart, en ik weet dat de mobiele data nogal prijzig zijn, ik hou het bij wifi :), maar bedankt voor de info, dit verklaard het dan

Reageer