hallo, ik heb gisteren een bestelling gedaan voor een familus pack + netflix, en er was gezegd dat ik een afspraak zou kunnen maken met een technicus… maar de mail die ik gekregen heb zegt:momenteel kunnen wij u jammer genoeg nog geen afspraakdatum en-uur geven, wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte.nu vraag ik me af hoe lang deze wachttijd gaat zijn, dagen, weken, maanden? ik zou graag weten wat ik moet verwachten. dank u
Klantennummer: 143******
Referentie: R000000340069*****-*
bij het 0800 nr dat ik moest bellen zeiden ze dat ik contact moest opnemen met de klantendienst, dus ik probeer het nu even via chat
het enigste wat ik nu niet kan is een account aanmaken want ik heb geen activeringscode of factuurdatum
ok, ik heb de brief gehad, de technieker is ook intussen langs geweest, alles is aangesloten sinds donderdag, ik kan wel nog altijd niet op de pickx app, de website werkt wel
om een of andere reden staat er bij mijn proximus ‘verbruik buiten bundel’, ook al zou alles inbegrepen moeten zijn
nu werkt de app wel, heb wel nog altijd de melding van verbruik buiten bundel
Ter info:
Proximus Pickx app op tablet/smartphone
- 1 uur kijken in hd-kwaliteit: +/- 700 MB
- 1 uur kijken in standaardkwaliteit: +/- 570 MB
Groetjes,
Antonella
ja, ik gebruik een prepaid gsm kaart, en ik weet dat de mobiele data nogal prijzig zijn, ik hou het bij wifi , maar bedankt voor de info, dit verklaard het dan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.