Beantwoord

Abo + smartphone bestelling

  • 8 June 2018
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Bijna 2 weken geleden heb ik een iphone x besteld met abo online besteld,1 maar tot nu toe nog altijd niks gehad.
Heb zelfs een kopie van mijn ID en contract verstuurd. Na 2 weken is de status van mijn bestelling nog altijd hetzelfde “informatie word momenteel verwerkt..”.

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen want ik wou morgen mijn bestelling annuleren en ergens anders gaan, ik ga niet blijven wachten . Dit is ook de eerste en laatste keer dat ik een smartphone online ga kopen.
Grtz

Klantnummer : 618058615
Bestelling : R4WEBSHOP001260993
icon

Beste antwoord door LorentzV 13 June 2018, 16:25

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Goededag, ik zie hier dat het order werd geannuleerd. Afgaande van de informatie die ik hier heb staan, werd er een mail verzonden met de vraag om jouw ID door te sturen, maar hebben wij deze niet ontvangen.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer