Vraag

Aanvraag infrastructuur aansluiting

  • 6 March 2023
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer een infrastructuur aansluiting te bekomen voor de woning die we aangekocht en gerenoveerd hebben. We hebben volgens de richtlijnen een gladde pvc wachtbuis voorzien met trekdraad en wachten nu dus op proximus voor het leggen en lasssen van de introductiekabel en installeren van het aansluitpunt.

Ik heb intussen 2x het aanvraagformulier ingevuld zonder resultaat. Eerste keer was al meer dan 3 weken geleden. Contact opgenomen met helpdesk, maar daar werd ik in de wacht gezet en niet  verder geholpen. Hopelijk hier meer succes.

 

 


This topic has been closed for comments

6 reacties

@michael 00 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Troost u …., proximus kan nog geen eenvoudige aansluiting verzorgen voor een bestaande klant (aanvraag sedert 30/01 in een shop te Kuurne) klant *********, noch is er nog nooit een reactie naar deze klant (wat toch enige vorm van beleefdheid zou zijn) want ze nu eigenlijk van plan zijn…, telkens verwijzen ze naar ofwel dispatch die gaat contacteren of naar  een opmaak van een dossier,,,  (denk dat ze al 100 moeten hebben nu) desnoods melden ze dat de aannemer nog niet klaar is ….

Week 6 na aanvraag of nog geen connectie … hoe moet maar durven.

 

Reputatie 7
Badge +3

@JVI airportservice  Ik heb, het lopende dossier, ge-escaleerd. Onze excuses 

@Luc.M  is het mogelijk ook op mijn vraag te antwoorden aub? Is toch niet normaal dat een eenvoudige aanvraag om een kabel te komen trekken maanden genegeerd wordt? We verhuizen komende maand en hebben dus dringend een internet aansluiting nodig.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @michael 00 Lead 925830846 werd opgemaakt voor onze commerciële dienst, met de vraag je te contacteren! Groetjes, Heidi

Klinkt heel herkenbaar. Vandaag net al voor de 2e keer een e-mail gekregen waarbij installatie wordt uitgesteld. Krijg je dan slecht paar uur op voorhand terwijl je wel verlof neemt om die dag thuis te zijn.. Ondertussen al 1.5 maand zonder internet en TV - héél leuk als je van thuis werkt… Ik kan me al niet herinneren hoeveel keer ik met de helpdesk aan de lijn heb gehangen. Meestal “gaan ze je binnen de dag terug bellen” → nog nooit terug gebeld geweest. Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Heel frustrerend allemaal.