Vraag

aanvraag flex pack en installatie loopt niet zoals het hoort

  • 20 January 2023
  • 4 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo,

Op 2 december heb ik een flex pack besteld, deze zou op 4 januari worden geïnstalleerd, er was echter een probleem met de kabel buiten waardoor deze installatie niet kon doorgaan.

Deze is dan herzet naar 19 januari, opnieuw dag verlof genomen.

Technieker komt niet opdagen, Proximus kan de technieker ook niet bereiken.

Afspraak opnieuw herzet naar 2 februari!

Vandaag krijg ik mail van Proximus, onze technieker is op 2 februari 2023, bij u langs geweest maar u was niet thuis, maak zelf een nieuwe afspraak om myproximus.

 

Dit werkt zelf niet.

 

Als ik nu op myproximus kijk, zijn al mijn aangevraagde producten en geplande afspraken weg.

 

Graag had ik hier eindelijk eens een antwoord op gekregen. 

 

Mvg,

Jona 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jonavds 

verdorie, héél jammer

oprechte excuses

is het TV toestel terug gestuurd naar ons?

Ik kijk na via je klantennr dat er geen extra kosten bijkomen

groeten

tina

Zoals verwacht is de technieker weer niet langsgekomen vandaag.

Wat voor service bieden jullie eigenlijk aan.

Ik heb de flex pack besteld met televisie erbij, en wil weten of ik dit allemaal kosteloos kan annuleren.

3 maal afspraken niet nakomen, en op de klantendienst word ik ook niet verder geholpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Jonavds 

beste,

oei, zo ver in de toekomst een bericht sturen? dit moet fout in de systemen zijn

Ik heb je bericht via IM12123650 doorgestuurd naar de afsprakendienst voor verder nazicht en opvolging

Excuses

Groeten

Tina

Ter info: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

TIP: Omdat de PX forummedewerkers je beter zouden kunnen verder helpen maandag: noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Reageer