Vraag

aanvraag epic combo??

  • 11 December 2019
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

beste , ik heb 2 december een aanvraag gedaan voor de epic combo met een toestel tegen de prijs van 69 , ik heb toen de ps4 gekozen.

ik heb er ook een gsm abbonement bijgepakt hier had ik de iphone 11 bij gekozen voor 99euro en dataphone 25.

ik had hier toen ook 168 euro voor betaald, ik kreeg een bevestiging na de betaling dat de toestellen geleverd gingen worden op 3 december.

 

er staat een track en trace bij deze link, als ik deze open vind bpost niets.

ik ben 5 december naar de winkel gegaan en heb eens gevraagd of zei niets meer konden vinden.

ze vonden dus ook niets , geen enkele order ofzo terwijl deze wel degelijk betaald was dus moest ik gewoon hebben blijven wachten zou er nooit iets aan gebeurt zijn.

ze hebben mij het advies gegeven in de myproximus app proberen in contact te komen door te chatten want telefonisch graak je zelfs al niet door die menu’s van 100 verschillende keuzes.

ik ben dan via die myproximus app in contact kunnen komen en daar wisten ze mij te zeggen dat de achterliggende diensten mijn case gingen behandelen en zo snel mogelijk iets gingen laten weten.

mijn vraag is vooral wat is zo snel mogelijk?

ik lees hier verschillende dingen op het forum van mensen die al verschillende keren in contact zijn gekomen maar nogsteeds zijn aan het wachten.

voor mij is het simpel ik ga nog even wachten, maar als dit binnen dit en 2 weken niet in orde is annuleer ik mijn bestelling en ga ik gewoon naar telenet. 

mvg 


4 reacties

Order number: R4WEBSHOP006****** 

Customer number: 619******

case : 43******

 
 
Reputatie 7
Badge +3

@exi Ik zie dat de dossierbeheerder jou deze morgen heeft gebeld en een voicemail bericht heeft ingesproken. Er zou verwarring zijn met de adresgegevens dat je hebt doorgegeven (officieel adres, facturatieadres, installatieadres en leveringsadres). Kan je ons de gevraagde info doorgeven? Je kan dit toevoegen in je profielgegevens. Dan koppelen we dit terug aan de dossierbeheerder. Groetjes, Antonella

beste,

ik vind nergens de optie profielgegevens waar ik dit kan op toevoegen , ik heb je een privebericht gestuurd met de gegevens.

hopelijk is dit voldoende.

mvg

Reputatie 7
Badge +3

@exi privébericht is goed ontvangen. Ik heb je ook even geantwoord via privé. Groetjes, Antonella

Reageer