Vraag

aanvraag abonnement

  • 12 December 2019
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Allen,

dit is al de 2 keer dat ik een aanvraag indien voor een abonnement bij jullie te kunnen afsluiten. ik wacht nu al 3 weken op antwoord. Heb al meerdere malen de klantendienst proberen te bereiken maar zonder effect. Ik ben het wel beu aan het worden van het wachten. Niemand kan mij een antwoord bieden waarom het zolang duurt. Ik heb steeds bij elke aanvraag de nodige documenten en mijn paspoort meegestuurd maar nog steeds krijg ik geen reactie. Dit is geen klantenvriendelijk.

 

Kunnen jullie mij helpen?

MVG

Bjorn


2 reacties

Ik begin het echt beu  te worden. Ben al meerdere keren naar de winkel geweest en naar de klantendienst gebeld en gechat nooit krijg ik een deftig antwoord. Ik moet steeds meer in het ongewisse gelaten

 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Bjorn,
Ik zie dat er momenteel een dossier (43943726) lopende is bij een collega.
Deze is er volop mee bezig en zal je nog zeker contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses.
Groeten Koen

Reageer