Vraag

Aansluiting woning


Aangezien ik reeds meerdere pogingen heb ondernomen om een aansluiting te verkrijgen voor onze woning plaats ik hier maar een oproep.

 

Telkens wordt via de website gemeld dat men binnen de 2 uur mij gaat bellen. Ik wacht ondertussen al een maand. Ik krijg zelfs geen bevestigingsmail hiervan.

 

Kan iemand mij contacteren want wij zouden graag onze woning aansluiten op het Proximus netwerk. Alle voorbereidende werken zijn reeds gedaan.

 

Alvast bedankt


3 reacties

Ok bedankt. Ondertussen contact gehad met iemand van de commerciële dienst. De aanvraag is doorgegeven. Zal in orde komen. Bedankt hiervoor 🙂

Reputatie 7
Badge +3

@Street 54 Onze commerciële dienst gaat je contacteren!

 

@Street 54

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze straks de draad hier opnemen, om meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je bovenstaande vraag vermelden, zoals adres van de aansluiting enz...), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reageer