Beantwoord

Aansluiting van Scarlet naar Proximus

  • 22 March 2019
  • 5 reacties
  • 728 Bekeken

Beste ,

Kort samengevat
2014 zijn wij naar hier verhuisd met onze proximus abonnementen, na een jaar ofzo zijn we overgeschakeld naar het goedkopere scarlet (die met proximus toestellen werken) .
Vorige week wou ik terug naar proximus tv+ internet, diensten besteld, toestellen aangekomen met de post.


Voor mij natuurlijk vrij eenvoudig te installeren aangezien scarlet met dezelfde toestellen werkt.
Ik deed deze installatie op dinsdag 19-3 (want dan pas kon ik het pakket afhalen bij de post) , terwijl de diensten al zaterdag 16-3 ( zouden geactiveerd mogen zijn, volgens de begeleidende mail.

Nu blijkt dat ik proximus diensten (nog) niet kan activeren , 1 week nadien, omdat de 1 zegt dat
-'de vorige eigenaar het niet goed heeft afgesloten '' unk???
-'er een probleem is bij de leiding die in de kast nog op scarlet staat'

Of gewoon het antwoord 'ik weet het niet en vanaf ik het weet laat ik u iets weten'.


Of gewoon niet meer antwoord...

Ik moet telkens, ja bijna dagelijks, een bericht schrijven om informatie te vragen.
Het had gewoon fijn, aangenamer geweest om een eerlijk persoon aan de lijn te krijgen. Die me iets meer duidelijkheid kan geven. We waren erg aan het twijfelen tussen proximus en telenet. Nog een paar dagen en ik krijg spijt van mijn keuze.

Sorry voor mijn ongeduldigheid, ik heb gerust wel wat geduld, maar niet op deze onduidelijke manier. Alles hier zijn toestellen met het proximus logo op, met nu nog de lijnen van scarlet. Hoe moeilijk kan het dan zijn …


Het enerveert me vooral dat de toestellen hier staan, klaar zoals het hoort, de mails van jullie kant komen al toe (installatiemail, bevestigingsmail, tevredenheidsenquete en zo verder) , MAAR van jullie kant is er ergens een probleem, dat niemand kan benoemen...

Een collega van jullie verwoorde het aan de telefoon zo : alles is klaar maar blijkbaar zijn er enkele prutsers bezig die de lijn van scarlet niet kunnen omzetten naar proximus, ik stuur onmiddellijk een mail naar de technische dienst.

Zo voelt het inderdaad ook aan.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Robby_08 27 March 2019, 18:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Robby,

Namens Proximus onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak.

Ik zal dit eens nakijken, je mag me via deze link, je klantnummer eens doorsturen.

Groeten Geert
Ok, dit is gebeurd ! Bedankt !
Eindelijk een duidelijk antwoord gekregen ! Bedankt Geert
Dag geert, uw high care team heeft gebeld dat het vandaag in orde ging zijn. Helaas vandaag is het NOG ERGER dan voordien. Nu is scarlet afgesloten en hebben we geen internet, noch tv. Ik heb net gebeld en die arme jongen wist van niets, poorten zitten vast.... nu zit ik hier e. Hij kon mij niets zeggen van datum, noch van wanneer het in orde komt. Wat een schijtservice! Ik verwacht snel een telefoontje van uw high care team met een oplossing.
Dag geert, uw high care team heeft gebeld dat het vandaag in orde ging zijn. Helaas vandaag is het NOG ERGER dan voordien. Nu is scarlet afgesloten en hebben we geen internet, noch tv. Ik heb net gebeld en die arme jongen wist van niets, poorten zitten vast.... nu zit ik hier e. Hij kon mij niets zeggen van datum, noch van wanneer het in orde komt. Wat een schijtservice! Ik verwacht snel een telefoontje van uw high care team met een oplossing.

Via dit forum geholpen , Marc heeft ervoor gezorgd dat alles werkt !

Reageer