aansluiting tv en internet nieuwbouw

  • 23 November 2020
  • 0 reacties
  • 122 Bekeken

9 weken geleden gebeld naar proximus, géén aansluiting. Wachttijden van 25-40 min. en niemand telefonisch te pakken krijgen. Afspraak maken voor aansluiting van internet en tv in nieuwbouw woning. Geen reactie. Op deze 9 weken uiteindelijk  6 personen aan de lijn gehad met telkens loze beloftes: ze gingen me terugbellen, planning voor aansluiting zouden ze me laten weten, werd telkens van ‘t kastje naar de muur gestuurd. Maandag zou ik videogesprek hebben met een medewerker van proximus, een half uur gewacht, NIETS! Weeral telefoneren en weeral zooooo lange wachttijden!

Zondag gaan we verhuizen naar de nieuwe woning en hebben we NOG GEEN aansluiting van PROXIMUS! 

Wat wordt een mens zijn geduld op de proef gesteld en al die tijd en moeite om iemand van proximus aan de lijn te krijgen! Echt triestig!

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer