Vraag

Aansluiting nieuwe abonnee

  • 5 January 2018
  • 0 reacties
  • 167 Bekeken

Hierbij wil ik klacht indienen aangaande het volgend:
Tussen Kerst en Nieuwjaar heb ik (Frans Van Hove) de klantendienst gecontacteerd om een nieuwe abonnee aan te melden : een Tuttimus (TV-Internet-vaste lijn-2 gsm's) . Op naam van de nieuwe client : JEANLUC STEYLAERTS. Hij bestelde ook de promo tv en er werd MIJ bericht dat de tv zou afgeleverd worden op 3 januari en de aansluiting zou gebeuren vandaag 5/1.
Op woensdag kreeg ik bericht dat Dynalogic de tv niet kon afleveren want de naam van de begunstigde klopte niet ( Er stond mijn naam vermeld als ontvanger) Na contact met de klantendienst bleef dat zij een vergissing hadden gemaakt. Zij hadden verkeerdelijk MIJN naam gebruikt en niet die van JEANLUC. Maar geen probleem, alles kwam in orde. De tv zou geleverd worden op 10/ en de dispatch zou een nieuwe afspraak maken met Jeanluc voor de installatie.
Deze morgen telefoon van de technieker, die onderweg was naar Jeanluc, verrassing!!!!!!
Een uurtje later telefoon: hij kon niet installeren want dan zou ik (3 jaar client en wonende in Asse) zonder TV , Internet gezet worden.
Wat is dat eigenlijk voor een werkwijze. Nu zou Jeanluc pas op 17/1 internet kunnen krijgen!!!!!!!!!
Kan die man geen voorrang krijgen? Het is de fout van PROXIMUS. Ik ben zinnens van mijn abonnement op te zeggen.
Grotere prutsers bestaan er niet meer.
Een zeer boze 'client' Frans Van Hove.

0 reacties

Geen reactie

Reageer