Beantwoord

aansluiting internet en tv

  • 16 November 2020
  • 6 reacties
  • 313 Bekeken

Beste 

 

Vandaag mijn bundel tv en internet besteld.

Nu is mijn vraag hoe lang duurt het voor de technicus alles komt aansluiten, nu in corona tijden.

 

Mvg 

Enzo

icon

Beste antwoord door Joel M 19 November 2020, 11:31

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Enzo126 Uw aanvraaag met als ordernummer R000000110000GR18T is in behandeling.Van zodra alles in orde en verwerkt is gaat u op de hoogte gebracht worden met een afspraakdatum.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Enzo126 

Beste,

kan je in je profiel je klantgegevens aanvullen ?

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en laat ons weten als dit gebeurd is

 

Datum installatie is afhankelijk van heel wat factoren, oa of er nog extra laswerken moeten gebeuren of niet.

In sommige regio’s is het drukker dan andere.  

Als we je gegevens hebben, kunnen we navraag doen ?

Groeten

Tina

 

FYI: morgen kan iemand van proximus dit eventueel navragen bij de bevoegde dienst als ze hier de draad opnemen.

Gegevens zijn aangevuld.

 

Mvg 

Vincenzo Curto 

De verhuis van oude huurhuis naar nieuwbouw verloopt catastrofaal. Nav verhuis werd oud abo opgezegd om zogezegd de dag later te kunnen laten ingaan op nieuwe adres (na tsskomst die dag van technieker). Deze stelde evenwel vast dat er probleem was met gelegde kabel want er kwam geen signaal binnen. Nieuwe tussenkomst vereist. Eerrst voorzien nu vandaag maar dan plots gewijzigd naar 23 augustus. Wat proximus wel vergeet; wij hebben momenteel geen internet en tv, maar worden wel geacht van thuis te werken. We hebben dit al kunnen onder vangen met gsm abonnement maar we bereikten daar de limieten (bijgevolg extra kosten en tragere verbinding). Maar proximus heeft ‘gedaan wat ze kon’ krijg je dan eenvoudigweg te horen; ze hebben immers datum vastgelegd. De klant moet maar geduld hebben. Naast de onvriendelijkheid aan de telefoon (persoon legde gewoon telefoon af, na eerst nog zelfs geroepen te hebben) behoort klantgerichtheid en aanbieden van oplossingen duidelijk niet tot hun takenpakket en moet de klant zelfs opdraaien voor hun fout en hun interne precaire situatie (met diensten die werden gepsplitst enz). Jarenlang klant… en bij vorige verhuis ook al slecht gelopen. Je vraagt je af waar je voor betaalt bij proximus, alvast niet het vakmanschap.

Reputatie 7
Badge +3

@SamDG  Dag Sam, ik heb dossier 48830314 aangemaakt. De beheerder hiervan contacteert je spoedig. Groetjes Luc

Reageer