Vraag

aansluiting internet

  • 18 April 2021
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Er is een nieuwe internetaansluiting geplaatst van Proximus.  De aansluiting bevindt zich in de inkomhal.  De aansluiting is gebeurd, maar de installateur zei dat er nog iemand zou komen om alles af te werken.  Het is heel slordig, de aansluiting is er , maar de kabels hangen er door elkaar.  Ik heb reeds gebeld en gemaild hiervoor.  Met zou het doorgeven en iemand sturen.  Helaas zonder resultaat.

Tot wie kan ik me richten met dit probleem ?


2 reacties

Maandag komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en kunnen zij dan natrekken of er al iemand gepland is om dit te komen afwerken.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Er is (was) ook een nummer 080022055 dispatching ( van maandag tot vrijdag bereikbaar).
    Deze dienst regelt de interventie van de techniekers, maar of dit nummer nog bestaat weet ik niet zeker zou je ook eventueel kunnen proberen als je dit nodig acht.

Daarnaast is er ook 080014552 het nummer voor interne dienst werven (NL) / algemeen nr: werven 080014551 mss kunnen ze u daar ook verder helpen of ander gewoon wachten tot maandag .

Reputatie 6
Badge +3

Als u uw klantennummer of lijnnummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we kijken om een nieuwe technieker te sturen.

Normaal gezien werken onze technieker alles af tot aan het eerste aansluitpunt. Alle bekabeling die erna gebeurd zou normaal gezien niet door hun weg gewerkt worden.

Reageer