Beantwoord

Aansluiting glasvezel werken

  • 9 June 2019
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken

Op maandag 29 april 2019 waren er plots werkmannen van Proximus in onze straat (nieuwe wijk, we zijn het enige huis dat er al staat) bezig de stoep open te breken. Toevallig was mijn vriend thuis die dag door ziekte. Hij vroeg wat de werkmannen aan het doen waren en kwam zo te weten dat ze de bakjes voor glasvezel en het plaatsen waren in de straat. Ze moesten ook even binnen zijn bij ons. Toen ik thuiskwam lag een groot deel van onze stoep (die wij 2 weken ervoor nog hadden dichtgegooid) volledig open. Ik nam contact op met de klantendienst met de melding dat we ten eerste niet op de hoogte waren van die werken én met de vraag of die stoep ook ging terug dichtgedaan worden door hun. De dame in kwestie verzekerde mij dat dit het geval zou zijn. Ze gingen dit doen als de rest van het straat ook voorzien was van aansluitbakjes. Begin mei zie ik dat de stoep overal dicht is in de straat behalve bij ons. Ik neem dus terug contact op via de klantendienst. Daar zeggen ze dat ze het gaan navragen. Tot op heden (meer dan een maand later) nog steeds niets gehoord. Terug via chat contact opgenomen: mevrouw daarvoor moet u bellen naar een nummer. Ik bel dat nummer maar lijn wordt direct afgebroken na de taalkeuze. Ik chat opnieuw en zeggen ze mij dat ik een mail moet sturen. Ik doe dit: na bijna 2 weken nog steeds geen reactie. Ik ben het meer dan beu. Zeker omdat ik ook sukkel met een aandoening aan mijn voet. De toegang tot onze woning is gewoonweg gevaarlijk!! Ik hoop via hier toch enige reactie te krijgen want ik krijg nergens gehoor...
icon

Beste antwoord door Martin 9 June 2019, 11:31

Bekijk origineel

2 reacties

Ter info: hier komen er pas dinsdag terug medewerkers van het Proximus team langs, die dit verder kunnen voor u natrekken.

NB:
heb je hiervoor reeds contact opgenomen met het nummer:
interne dienst werven 080014552, (NL)
( algemeen nr: werven 080014551)
Reputatie 7
Badge +4
Mocht Proximus (of de betrokken onderaannemer) nog steeds geen gevolg geven aan uw vraag best uw gemeentebestuur inschakelen om de betrokken partij tot gevolg aan te manen bv.
https://www.leuven.be/meldingskaart

Reageer