aanpassing pre order iphone 11pro

  • 18 September 2019
  • 17 reacties
  • 343 Bekeken

ik heb een iphone 11 pro 64gb in pre order besteld, maar ik ben van het gedacht dat ik precies toch liever de 11 pro max heb, is het eventueel mogelijk om dit nog aan te passen en bij te betalen voor een pro 11 max?

R4WEBSHOP005550417

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Aaronvb,
Er is een dossier (43070683) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Mvg, Koen
Beste Koen,


Ik heb gisterenavond uiteindelijk nog de juiste contactnummer kunnen verkrijgen en telefonisch contact gemaakt.
volgens de persoon die ik aan de lijn heb gekregen zou deze bestelling aangepast zijn, er zou een factuur gemaakt zijn voor het resterende bedrag van 101€. Er nog een bevestigingsmail gestuurd worden.
Ik ben hoopvol dat dit in de loop van vandaag gaat gebeuren.

In elk geval bedankt.


met vriendelijke groeten
Aaron Van Breda
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan nergens een aanpassing van het order vinden.
Ook wanneer het toestel aangepast wordt kan er geen bijkomende factuur opgemaakt worden.
Indien je een aanpassing wenst moeten we het order volledig annuleren en opnieuw ingeven.
De betaling moet je dan volledig opnieuw doen en het reeds betaalde bedrag wordt dan teruggestort;
Alvast de excuses
Groeten Koen
Hey Koen,

even om te informeren hoever het staat met mijn dossier. Is er al iets meer geweten?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Aaron,
Ik heb de dossierbeheerder een e-mail gestuurd om je spoedig op de hoogte te brengen.
Groeten Koen
Hey Koen,

Kan ik hieruit opmaken dat deze al geleverd zou zijn?
Want ik heb die in elk geval nog niet aangekregen.

Reputatie 7
Badge +4
Nee dit klopt niet want ik zie in ons systeem dat de levering nog niet uitgevoerd zou zijn.
Ik heb dit ook nog mee in uw dossier opgenomen en doorgestuurd dat ze je dringend moeten contacteren.
Mvg, Koen
Ik ben ondertussen in de proximuswinkel in het shoppingcenter van Wijnegem en men kan hier geen betaling zien van 509€ voor de 11 pro.
u treft geen schuld, maar dit begint me allemaal mateloos te irriteren.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Aaronvb,
Ik zie dat de dossierbeheerder inmiddels contact met jou heeft gehad over het dossier.
Groetjes,
Antonella
Beste,

ik heb opnieuw de iphone 11 pro max green besteld.
kunt u voor me nagaan of dit nu wel correct is gebeurd?
wat ik wel niet vind kunnen is dat men de prujs omhoog heeft gebracht met 40€.
na alle moeite die ik heb moeten doen, gaat het me nog eens extra kosten ook.
Ik heb trouwens mijn geld van de vorige slecht afgelopen bestelling nog niet teruggekregen
Reputatie 7
Badge +3
Aaronvb
ik informeer bij de betrokken dienst of ze wel degelijk het bewijs van betaling ontvangen hebben om het order terug te betalen.

vriendelijke groeten
Tina
Het gaat om order R4WEBSHOP005550417
heb bewijs moeten geven van betaling omdat ze toen nx konden terugvinden.
bestelling R4WEBSHOP005757021 moet gewoon doorgaan
Reputatie 7
Badge +3
@Aaronvb
order ...417 is idd afgesloten en betalingsbevestiging werd doorgegeven voor terugbetaling.
order ...021 is pas ingediend en zal behandeld worden
groeten,
Tina
“R4WEBSHOP005550417 is idd afgesloten en betalingsbevestiging werd doorgegeven voor terugbetaling.”
ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
Reputatie 7
Badge +3
Aaron,
is ook gisteren pas helemaal afgesloten en doorgestuurd naar financ. dienst....
ik zie dat de aanvraag voor terugstorting werd doorgegeven, dus komt in orde.
groeten,
tina
Dank u Tina

Reageer