Vraag

Aankoop Samsung A71 in maart 2021 - Samsung webpromo

  • 10 September 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Hallo, eerder dit jaar had ik een Samsung A71 aangekocht via de Proximus site. Blijkbaar had ik recht op een promotie van Samsung.
 

De Samsung promo begon op 01 maart 2021.
Ik had recht op een AGK hoofdtelefoon t.w.v. €149.

Mijn online aankoop bij Proximus werd besteld op 26 februari 2021.
Mijn factuur van Proximus staat op 03.maart.2021. Bij het online invullen op de Samsung site blokkeerde deze toevoeging op IMEI en SN nummer. Omdat dit een Proximus lot betrof van februari en Samsung dit niet aanvaarde in zijn online tool.

Ik heb meteen in maart gebeld naar Samsung en Proximus klantendiensten meermaals (en ja het was geen lachertje om telkens andere medewerkers en alles te moeten uitleggen, om te zwijgen van de wachtrijen). Beide diensten erkennen dat ik er recht op heb. Maar beide wijzen naar mekaar. Samsung eiste een deelnemend lot IMEI en SN nummer van Proximus anders was dit meteen in orde voor hen, welke ik van Proximus niet kreeg natuurlijk. Ook al erkende ze dat ik recht had op de Samsung promo.

 

Nu was ik vandaag documenten aan het klasseren en kwam ik de factuur opnieuw tegen.

Dit zit muurvast, en het is van Samsung en Proximus alleen bij praatjes gebleven. Proximus ging het in een eerder gesprek voorleggen aan haar verantwoordelijke. Toen ik enkele weken later belde, stond dit vorige gesprek niet geregistreerd en waren de termijnen verstreken. Ook geen bericht meer gekregen van de 1ste persoon. Om dan bruut door een latere medewerker weer naar Samsung te worden gestuurd.

 

Bij Samsung zit ik ruim aan smartphone nummer 8 voor mijn vrouw en mezelf. Andere multimedia nog niet meegerekend zelfs.

 

Bij Proximus zit ik reeds 15+ jaar.

 

Concreet wat kan ik doen om dit recht te zetten?

Beide diensten hebben mij aan het lijntje gehouden tot de termijnen verstrekken waren.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Pieter1986 Alvast mijn excuses voor het ongemak. Ik maak dossier 49138063 op en stuur deze meteen door naar de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder houdt je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella

Als het niet in orde komt kun je altijd ook klacht indienen bij → Ombudsdienst voor telecommunicatie : Hoe klacht indienen ? (ombudsmantelecom.be)

Net opgebeld door Proximus. Ik ontvang een financiële compensatie t.w.v €149 op mijn factuur.
Knap dat dit nu op één uur kan opgelost worden.

Reageer