Beantwoord

5 gratis films

  • 31 March 2020
  • 7 reacties
  • 354 Bekeken

Aangezien ik via messenger en mijn vorig bericht volledig genegeerd word begin ik dan maar een nieuwe topic. WAAR KAN IK DIE 5 GRATIS FILMS VINDEN DIE VERLELD STAAN NAAR AANLEIDING VAN DE CORONACRISIS? Het gaat hier om cadeaufilms en NIET om bonusfilms.

icon

Beste antwoord door Artie 1 April 2020, 13:41

Bekijk origineel

7 reacties

Als bijkomende info:

Bekijk gratis on-demand films op Pickx

Hebt u tv bij Proximus? In april bieden wij u voor al onze tv-klanten gratis films en programma's op aanvraag aan. Wij bieden ook concerten aan die u gratis kunt bekijken op Pickx Live (kanaal 12 of 14).

Hoe kan ik de gratis on-demand films bekijken?

Gratis films zijn beschikbaar via uw decoder.

  • Druk op de knop on demand of shop van uw Proximus-afstandsbediening.
  • Ga naar Films, dan Speciaal voor de hele familie!
  • Maak uw keuze!

Het werkt niet?

Geduld! De films zullen geleidelijk aan in de loop van de dag beschikbaar worden. Probeer het later nog eens.

Inderdaad. Je krijgt 5 gratis films en je krijgt de keuze uit 7 films!?!

Het gaat om deze films:

Nieuw in april is dat elke tv-klant toegang krijgt tot een gratis selectie van verschillende films op aanvraag voor jong & oud in de ‘video on demand’ -catalogus in de sectie "Speciaal voor de hele familie!". De selectie van films is de volgende:

  • Maya 2, de honingspelen (jeugd)
  • Pippi Langkous (jeugd)
  • Turist (Golden Globes nominatie)
  • A Bigger Splash (Venise Film Festival nominatie)
  • Fc De kampioenen 1 (komedie)
  • Against the wild (Avontuur)
  • Drive (Actie)

Je kan ze vinden  via shop en dan even de titel ingeven bij zoeken. Hier staat : inbegrepen.

Ik heb de ‘speciaal voor de familie’ categorie ook niet gevonden.

Let wel op dat er steeds vermeld staat dat de films inbegrepen zijn. Anders moet je per film betalen. 

Ook nog

https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html

 

Mvg Artie

ik weet het ook niet meer want er sommigen beweren dat het maar zou voor April zijn !!!

daarom dat ik niet verder meer op geantwoord heb en er dus best 100% duidelijkheid wordt gebracht.

Ik heb ook een foto van mijn tv-scherm getrokken waar duidelijk op stond dat ik ze niet vond. Ik ben de laatste die op mijn topic heeft gereageerd met een foto! Dus ik heb wel gereageerd. Meermaals. Hier en op lessenger

Iedereen dacht dat het ging over de gratis bonus film. Nadat ik die screenshot postte werd er niet meer gereageerd. Op messenger vroeg men mij over welke films ik het had. Nadat ik een screenshot zond van de vermelding op de site werd er 2 dagen niet meer gereageerd. Ik heb tot 5 maal toe aangedrongen op een antwoord zonder succes

Reputatie 7
Badge +4

@marjoleinbritt, voor zover ik in je andere posts kan zien werd je op geen enkele manier genegeerd, er werd door meerdere mensen gereageerd. Maar hier kwam geen reactie meer op. 

 

Reageer