Vraag

3 maal onbetaald verlof voor levering die niet komt!

  • 2 July 2018
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Beste mensen van Proximus.

Bij de levering van de internet en TV diensten was de Samsung 4K TV (waar ik 99 voor betaald heb) niet geleverd. Tijdens de installatie contact opgenomen met de klantendienst, die zou dezelfde dag nog opgestuurd worden en enkele dagen later geleverd worden.

Na een week nog niets geleverd, dus ik bel jullie terug op. Jullie beloofden mij dat de TV opweg was en ik hem de volgende vrijdag zou in ontvangst nemen. (Intussen betaal ik steeds voor diensten die ik NIET kan gebruiken....)

Na nogmaals thuis te blijven van mijn werk, alweer geen TV of correspondentie ontvangen.

De maandag erop terug gebeld en er was iets misgegaan bij de aanvraag, en de TV zou direct verzonden worden (alweer???). Ik krijg effectief een mail dat BPOST de TV op 21/06/2018 zou leveren tussen 08 en 17u en dat er zeker iemand thuis moest zijn om hem in ontvangst te nemen.

Dus ik neem alweer een dag onbetaald verlof, TERUG NIETS ONTVANGEN ONDANKS BEVESTIGING DAT BPOST ZOU LEVEREN.

De maandag erop (25/06/2018), hiervoor terug gebeld naar de klantendienst. Als reactie "we onderzoeken wat er mis gelopen is, we nemen nog contact op met u". Tot op heden nog geen feedback.

IK heb er al meerdere malen op aangedrongen de TV gewoon zelf te gaan ophalen. Dit mag niet van jullie, dus kan ik gewoon niets doen dan?????

Vandaag is het maandag 02/07/2018. Als ik tegen vrijdag deze TV niet heb, stap ik op bij jullie, en stap ik over naar de diensten van ORANGE.

Als ik terug hetzelfde 'we onderzoeken het' verhaal te horen krijg, bel ik meteen naar Orange. Ik betaal voor diensten die ik niet kan gebruiken door jullie toedoen. Ik weiger ook te betalen en eis de 99€ terug!

De reden dat ik hier post is omdat de madammekes aan de telefoon nogal gemakkelijk liegen om er vanaf te zijn.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hey Maezie, dossier 34701984 is hiervoor in behandeling, ik heb gevraagd om je dringend te contacteren. Excuses voor het ongemak. Grt, HeidiE
Reputatie 2
Maezie
Jammer om te moeten lezen dat je ook problemen hebt met jouw bestelling.
Werd dit via de webshop besteld?

Reageer