Beantwoord

2 modems


Reputatie 4
Badge +2

vorige week heeft een technieker fiber geplaatst bij mij thuis. hij heeft dan ook een nieuwe modem geplaatst . een bbox 3v+.   nu heb ik  mijn tutimus fiber laten overschakelen naar flex fiber.. de persoon van de klantendienst zij dat hij samen met de gatis wifi booster ook een nieuwe modem moet opsturen( ook een bbox3v+)  maar ik heb al zo een modem van de technieker. wat moet ik met die modem doen als hij geleverd word.?? ik heb geen 2 modems nodig. danny

icon

Beste antwoord door tina.b 28 July 2020, 08:59

Bekijk origineel

10 reacties

@danny195 TUI: maandag als er iemand van Proximus zelf hier terug langskomt kunnen ze dit in orde brengen voor u, indien de verzending al onderweg is en niet meer kan geannuleerd worden, dan kunnen ze u retourlabels via mail opsturen om de eventuele bbox die je zou ontvangen terug te sturen, enfin maandag krijg je wel de info van iemand van Prox.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @danny195 we kunnen inderdaad retourlabels opsturen of je kunt deze levering op 22/07/20 weigeren. We sturen dan opnieuw alleen een WiFi-booster op. Groetjes, Heidi

Reputatie 4
Badge +2

@HeidiE  voor mij zou het best zijn voor my retourlabels  optesturen. omdat ik werk en

maar thuis ben die dag tot 13:00 uur. ik moet het dan afhalen aan een afhaal punt als ze later zijn.

groetjes danny

Reputatie 7
Badge +3

@danny195 

ik zie hier ondertussen verder geen meldingen : is het opgelost voor jou ?

groeten,

Tina

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b  hallo. ja het is ok nu. ik heb de modem gewoon naar

een proximus store gebracht . groetjes. danny

Reputatie 7
Badge +4

@tina.b  hallo. ja het is ok nu. ik heb de modem gewoon naar

een proximus store gebracht . groetjes. danny

Ter info: houdt u het bewijs van afgifte veiligheidshalve enige tijd bij (best 2 à 3 maand) om eventuele latere verrassingen (facturatie) te voorkomen/op te lossen

Als er al een bewijs afgegeven werd, wat ook niet altijd automatisch gebeurd.

Reputatie 4
Badge +2

@M_016  @Martin   ik heb een bewijs ontvangen .ik zal het zeker bewaren .. dank u

@danny195 Dan zal je het ook niet nodig hebben → wet van murphy :wink::relaxed:

Reputatie 4
Badge +2

@Martin :joy:

Reageer