Beantwoord

Promoties

  • 1 April 2019
  • 6 reacties
  • 253 Bekeken

Betreft: R4WEBSHOP004138731 levering Galaxi 6 aan mevrouw Gabriëls Linda.
Ik schrijf hier i.f.v. de niet-levering van een smartphone Galaxi. Deze moest in principe al geleverd zijn op maandag (14 dagen geleden). Betrokkene bleef telkenmale de hele thuis thuis. Tot VIER keer heeft de man zich aangemeld. Eén keer was zijn scanner stuk zodat hij de smartphone niet kon overhandigen (???), twee keer was het dossier zogezegd niet in orde (???) en één keer was betrokkene - volgens hem - niet aanwezig. Had een verkeerd nummer: 20 i.p.v. 020 (???).
Bovendien nam mijn vriendin verschillende keren contact op met Proximus en met de maatschappij die de levering deed. Veel baatte dat niet. Men verwees naar elkaar dat het misgelopen was. Uiteindelijk was er toch iemand van Proximus die haar verhaal wenste te rapporteren (vrijdag 29 maart)en ... er werd een klacht geformuleerd. Men ging alles zo snel mogelijk regelen. Tot nog toe echter zonder gevolg echter!!! Graag een antwoord en ... actie voor een vlugge rechtzetting!!! Dank!
icon

Beste antwoord door IngeDC 26 April 2019, 15:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Oprechte excuses dat dit misloopt.

Ik heb je bericht doorgestuurd naar de betrokken dienst met vraag voor opvolging/antwoord.

mvg, Tina
Nog steeds niet de minste actie. Ik begrijp niet dat dit nu al zo lang aansleept. Dit moet toch heel eenvoudig recht te zetten zijn!?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Wernerbl,

Je kan gebruik maken van dit webformulier om antwoord te krijgen van de bevoegde dienst:

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_my_online_order/particulieren/producten/r-orphans/forms/mijnonlinebestelling.html

Groetjes,

Antonella
Nog steeds NIKS reactie!!! We wachten al sinds 13 maart op die smartphone. Vandaag telefoon dat er terug iets misliep tussen Dialogic en Proximus! ONGEHOORD!!! Ondertussen kreeg mijn vriendin wel de rekening voor IETS wat ze niet kreeg. Mag ik nu eindelijk eens weten hoe het daar functioneert tussen jullie diensten. Communicatieproblemen tot en met !!! Kan ik echt niet met een 'overste' praten om die situatie aan te kaarten, want jullie, als gewone medewerkers doen jullie best en zijn soms weerloos. ZEER GRAAG VLUG ANTWOORD! U kan me steeds bellen : O478/348516. Donderdag vertrekken we op reis ...
Mag ik je echt nogmaals verzoeken me te contacteren. Bestelde smartphone na 6 weken nog niet geleverd. Een onuitgegeven story!!! Ik bespaar u het verhaal. Eén enkele vraag: gelieve het toestel MORGEN te leveren ajb. Zie hierboven alle info desbetreffende!!!
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Wernerbl,

Op heden merk ik op dat het betreffende dossier volledig behandeld werd en dat er contact geweest is tussen deze dienst en je vrouw. De nieuwe levering staat nu voorzien op 6/5 omwille van jullie reis.

Groetjes IngeDC